Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er eit fullstendig meiningslaust innlegg, men er man "kun i rugemodus og kjedar seg" så er dette noko å gjere på :)

Er 37+4 idag med tvillingane mine og er geeeedigen! Ligg og vrir meg omigjen og omigjen om natta og søv generelt elendig. I natt så vokna eg opp ca 5 gangar av at eg GRYNTA, og då skikkeleg høgt og groteskt! Første gang begynte eg å le høgt og håpet at mannen ikkje hadde høyrt det. Dei neste gangane begynte det å bli litt ekkelt. Eg brukar verkeleg verken å snorke eller grynte, og dette var så ekstremt høgt at det berre er tragikomisk :)

Forresten så kommenterte mannen at eg hadde grynta i heile natt :)

Det er godt eg snart er ferdig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144116593-blitt-til-ein-gris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha herlig. Jeg var enorm i mitt første svangerskap så da snorket visst jeg som en gris :-P synes det var til pass til mannen at jeg fikk litt hevn, for han skjærer tenner!! *grøss*. Du får bare grynte deg gjennom de siste ukene, ikke lenge igjen :-)

Dette er eit fullstendig meiningslaust innlegg, men er man "kun i rugemodus og kjedar seg" så er dette noko å gjere på :)

Er 37+4 idag med tvillingane mine og er geeeedigen! Ligg og vrir meg omigjen og omigjen om natta og søv generelt elendig. I natt så vokna eg opp ca 5 gangar av at eg GRYNTA, og då skikkeleg høgt og groteskt! Første gang begynte eg å le høgt og håpet at mannen ikkje hadde høyrt det. Dei neste gangane begynte det å bli litt ekkelt. Eg brukar verkeleg verken å snorke eller grynte, og dette var så ekstremt høgt at det berre er tragikomisk :)

Forresten så kommenterte mannen at eg hadde grynta i heile natt :)

Det er godt eg snart er ferdig :)

For å si det sånn. Jeg er supertett så snorker heftig. I tillegg våkner jeg av at puten er våt av at jeg sikler og jeg ligger og ynker mg med skikkelig høye lyder fordi kynnerne/ modningsriene gjør så vondt. Vekker mannen med hele showet. Siden jeg bare er 36-4 i dag så håper jeg at jeg slipper å gå til termin denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...