Salvador Skrevet 1. februar 2014 #1 Del Skrevet 1. februar 2014 De selger babygrind på europris nå, til 399kr!!! Er det noen som har noen erfaring med denne? Finner den ikke på europris sin nettside, og er på vei ut for å kjøpe den nå om den er okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Del Skrevet 14. februar 2014 Tror nok jeg heller ville gått for Ikea sin i så fall. Anonymous poster hash: 0a25a...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2014 Tror nok jeg heller ville gått for Ikea sin i så fall. Anonymous poster hash: 0a25a...29c hmm, visste ikke at de hadde lekegrind på ikea. Jaja, nå er da grinden i hus og gutten vår storkoser seg i den. Det foreløpig eneste jeg synes er negativt med den er at gummiknottene ikke er så bra, så grinden sklir litt mot gulvet. Men så lenge han bare krabber går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå