Gå til innhold

Vet alle om at dere driver med assistert befruktning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, vi har vært rimelig åpen, fortalt til venner og familie dersom det kjennes riktig ut. Vi har bare fått god støtte og positive tilbakemeldinger. Til min leder og jobbrelasjoner har jeg valgt å ikke si noe da jeg er usikker på hvordan de vil ta det. Stoler ikke helt på at min leder vil holde det for seg selv, selvom jeg på den andre siden tror jeg ville fått mer forståelse for ting dersom jeg trenger tilpassing. Akkurat nå funker det greit.

Vi trenger donor og av den grunn har vi valgt å være 100% åpne. Alle rundt oss vet vi har vært prøvere lenge og at vi har mistet gjentatte ganger. Og siden løsningen (pga antistoffer) var sæddonor ble det naturlig for oss å være helt ærlige, både på at vi trenger hjelp, men også på hvordan hjelp vi får. Men vi går ikke i detalj på facebook feks, kun våre aller nærmeste vet at vi er i forsøk akkurat nå, mest for å slippe spørsmål om formen og velmenende kommentarer. 

Det er ikke hemmelig, er mange som vet samtidig er d mange nære som ikke vet bla svigerfamilien og mine søsken. Det har bare aldri falt naturlig å si d. Men har sagt d til venninner ig noen på jobb når d har falt naturlig å si d.

Anonymous poster hash: 46fa4...96a

Vi forteller det til alle som er interessert i å vite, men slik som PrinsesseHengepupp skriver over forteller vi ingenting over fb eller lignende sosiale medier. Både familien og våre nærmeste venner er nesten like mye interessert i hva som skjer som oss :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...