Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer har dere fått?

Jeg er 4+4 og jeg har veldig ømme pupper og tisser oftere og var veldig trøtt i går uten særlig grunn.

Jeg har også et veldig rart symtom! Jeg våkner kl 05.00 hver morgen og må tisse. Er da greit våken så jeg kunne stått opp men det er da litt tidlig! Jeg får sove igjen men både i går og i dag har jeg våknet igjen kl 7 og vært veldig våken. Har tidligere vært ganske så trøtt om morgenen så dette var nytt. Er ganske praktisk da så jeg håper det fortsetter.

Har også kastet opp torsdag morgen men i går var jeg helt fin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6+0 i dag. Kjenner kvalmen har smått begynt å komme om morgenene i dag og i går, værre i dag.

Å spise gjorde det værre. :(

Tidligste symptomene var svært trøtt, sov mye mer enn før, samt tisset oftere, det er sånn at jeg nesten følte meg full i magen rett etter å ha tissa. Har måttet gått å tissa 2 ganger kanskje totalt om natten etter å ha lagt meg.

Først kom supersensitive og ømme brystvorter, deretter ømme pupper også. Brystvortene står ut hele tiden.

Skrevet

6+1, ikke de helt store symptomene her, men kjenner absolutt at det skjer noe med kroppen! Hadde noen kvalmebølger rundt IKM og den påfølgende uken, men det har dabbet av. Har hatt milde murringer helt siden EL, og etter at jeg testet positivt har jeg hatt tydeligere smerter. Eller, smerte og smerte, det er jo ikke vondt akkurat. Synes det har blitt mer de siste dagene nå, skikkelig murring i nedre mage og korsrygg, av og til i lysken.

Har vært svimmel noen dager, men ikke veldig plagsomt. Det verste er egentlig at jeg er stuptrøtt, og at jeg må opp og tisse hver eneste natt.

De siste dagene har jeg også kjent at puppene er blitt litt ømme, men bare når jeg trykker inn brystvortene liksom. :fnise:

Så, ingen grunn til å klage her foreløpig!

Skrevet

6+2

Det har hendt jeg har måttet stå opp noen ganger for å tisse, men nå har trykket på blæra gitt seg.

Har vært veldig trøtt, men er ikke så ille lenger som før. Øm i høyre brystvorte hvis jeg pirker på den.

That's it.

Bedre luktesans eller metallsmak i munnen har jeg aldri hatt i noe svangerskap. Ikke noe særlig med kvalme heller.

Anonymous poster hash: 22513...917

Skrevet

HARD mage glemte jeg også :P

Skrevet

Hvilke symptomer har dere fått?

Jeg er 4+4 og jeg har veldig ømme pupper og tisser oftere og var veldig trøtt i går uten særlig grunn.

Jeg har også et veldig rart symtom! Jeg våkner kl 05.00 hver morgen og må tisse. Er da greit våken så jeg kunne stått opp men det er da litt tidlig! Jeg får sove igjen men både i går og i dag har jeg våknet igjen kl 7 og vært veldig våken. Har tidligere vært ganske så trøtt om morgenen så dette var nytt. Er ganske praktisk da så jeg håper det fortsetter.

Har også kastet opp torsdag morgen men i går var jeg helt fin.

Hei sokkedyret. Så koselig å se at du har kommet deg inn hit. Vi var i samme IKM gruppe lenge :) gratulerer.

Skrevet

Hard mage, tusser hele tiden, trøtt, vondt i bekkenet! Testet positivt i dag dagen før ikm!

Skrevet

Murringer som kommer og går, TRØTT, litt smerter i halebein som stråler ut i høyrebeinet (nå kommer bekkenproblematikken fra forrige gang), ømme brystvorter, hard mage, kan ikke være sulten :)

Skrevet

5+1. Super trøtt, vil bare sove hele tiden. Merker mest på brystene, de har blitt synlig større og er veldig ømme. Ellers meget oppblåst og tisser veldig ofte!

Skrevet

Konstant trøtt, tisser oftere, oppblåst, hodepine annen hver dag, tett i nesen, litt ømme bryster og samboeren han liker godt at puppene har blitt mye fastere

Skrevet

Er 7+5 og jeg tisser ofte, trett, ømme bryster og treg mage... litt små mens vondt.. håper det er vanlig... og noen ganger stikker det liksom litt... krysser alt som krysses kan for atte dette går bra :)

merker noen ganger når jeg sover på magen atte jeg liksom ligger på noe, men er ikke ubehagelig...

Skrevet

6+0 og jeg har fått kvalmen! Ellers så er jeg oppblåst, stuptrøtt, hormonell, har treg mage, VELDIG endrede lukte og smaks sanser!

Skrevet

6+0 og jeg har fått kvalmen! Ellers så er jeg oppblåst, stuptrøtt, hormonell, har treg mage, VELDIG endrede lukte og smaks sanser!

Kvalmen kom først nå? Jeg er 5 uker i morgen og har ikke vært særligkvslmenda. Men skjønner at det er ingen garanti for de neste ukene...?

Skrevet

Leste et sted at det kun er 40 % som blir kvalme. Ergo slipper flesteparten.

Skrevet

Leste et sted at det kun er 40 % som blir kvalme. Ergo slipper flesteparten.

Ja jeg leste 30% men kan ikke forstå det. Synes alle blir kvalm jeg... Men tydeligvis ikke. Får håpe jeg slipper det da.

Skrevet

Jeg kan plutselig begynne å svette veldig... Uten at jeg har gjort noe spesielt eller er særlig varm. Utrolig irriterende!

Skrevet

Kvalmen her begynte å komme akkurat 6+0! I dag er jeg 6+2 og den er merkbart værre, ikke så ille at jeg har spydd enda

Skrevet

Kvalmen kom først nå? Jeg er 5 uker i morgen og har ikke vært særligkvslmenda. Men skjønner at det er ingen garanti for de neste ukene...?

Nei, jeg har en venninne og hun ble kvalm rundt uke 6-7, så jada...

Skrevet

Her kom kvalmen snikende fra ca 6+2 og har stort sett vedvart siden (9+2 i dag). Du kan med andre ord fortsatt være så "heldig" å bli kvalm, men jeg håper du slipper :)

Skrevet

Det er så rart! Jeg kastet opp på morgen to dager etter ikm og har ikke vært dårlig siden. Tror kanskje jeg bare var så giret av den positive testen =P

I dag er jeg i uke 5 og synes puppene har blitt litt større :-)

Skrevet

Har ingen matlyst om dagen! Er ikke kvalm eller noe egentlig. Bare ingen mat som frister. Blir jo litt kvalm etterhvert som jeg spiser lite... Blææ!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...