Gå til innhold

Er tights helt "ut" nå? Bruker du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har faktisk tights på meg nå med en stor, lang (nesten til knea) strikka acne genser. Jeg bruker den istedenfor strømpebukse under skjørt/kjole som passer i materialet også.

Men om det er noen som har tips om gode strømpebukser minst 100 den (svarte) som ikke sklir ned, så tar jeg imot tips med glede :)

Skrevet

Usj tights er stygt! Kan til nøds ha det under er lang genser:s

Skrevet

JA...Bruker mye tights fordi jeg går mye i høye støvler. Har som regel store strikkede plagg over, eller litt luftige bluser som dekker rumpa. Synes ikke bare rumper i tights er fint.

Anonymous poster hash: 3299e...c6a
Skrevet

Tror jeg må investere i thights! Preggers så det holder, og ingenting passer :-)

Skrevet

Jeg bor i tights! Er gravid og har ikke hatt på meg noe annet siden oktober, love it :-)

Anonymous poster hash: edbf5...c22

Skrevet

Til hva og hvilken anledning da i såfall?

Anonymous poster hash: 8a8d4...115

Gravid og bruker det tl alt :P 

Anonymous poster hash: 416f2...f4a

Skrevet

Eg lurar litt på om dei som generaliserer og seier at tights er stygt berre tenkjer på tights som bukse? Dei eg har brukast under kjolar g er i stoff som ser ut som 100 den strømpebukser. Eg trur faktisk ikkje folk ser meg og tenkjer at eg går i tights, dei tenkjer at eg går i kjole.

Anonymous poster hash: 2bba4...66d
Skrevet

Nå på vinteren gjør jeg det, ja. Bruker det da i stedet for strømpebukser, eller i det minste med en topp eller tunika som dekker stumpen. Ikke ofte, men av og til. Behagelig og godt, synes jeg, mens mannen synes det er dritstygt. Too fucking bad! :P

Vil du ikke at mannen din skal synes du er fin?Anonymous poster hash: cd928...c06

Hehehe. Morsom du a.

Skrevet

Bruker treggings som er litt tykkere i stoffet, mer lik bukser, men komfortable som tights

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Tregging

Er sånne jeg bruker også. Har lagt fra meg de glatte, svarte for lengst. Jeggings er jeg også stor fan av. Perfekt mellomting. Behagelig som tights, ser ut som jeans :)

Skrevet

Eeeeeeeeeeeeeeelsker svarte thigts, med t shirts eller tunika eller sid genser.

Liker å sjule hofter og rumpe, og liker ikke stramme ting runt magen.

Elsker svarte enkle thigts......... kjøpt på h&m for 99,-

Anonymous poster hash: 4069e...681

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...