Gå til innhold

Er tights helt "ut" nå? Bruker du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til hva og hvilken anledning da i såfall?

Anonymous poster hash: 8a8d4...115

Skrevet

Nå på vinteren gjør jeg det, ja. Bruker det da i stedet for strømpebukser, eller i det minste med en topp eller tunika som dekker stumpen. Ikke ofte, men av og til. Behagelig og godt, synes jeg, mens mannen synes det er dritstygt. Too fucking bad! :P

Skrevet

elsker tights! og så lett å se litt fresh ut med en lang tunika og et belte :) samtidig som det er veldig behagelig :)

Skrevet

Bruker det hjemme som koseplagg. Hender jeg har den på når jeg henter i bhg også, men da har jeg jo jakke og støvler på i tillegg. Ser mer ut som en bukse da.

Anonymous poster hash: 578fd...fa8

Skrevet

Brukte det MYE før. Men går medt i bukser til vanlig nå. Eller ikke NÅ, for jeg er veldig sprengravid, og gravidtightsen er det eneste som ikke presser på noen plass...

Anonymous poster hash: 36ba0...3f9

Skrevet

Jeg så flere i tights ,på byen i kveld.

Der var sølv på den ene mannen og et gullmønstret helvete på en dame...

De andre var ganske fine da ;)

Skrevet

Bruker tights hver dag jeg. Under kjole/skjørt.

Anonymous poster hash: 4df87...791

Skrevet

Jeg bruker tights kanskje annenhver dag, i snitt? Genialt plagg! 
(Søk opp tights på forumet her, så finner du kanskje den tråden som var her for noen dager siden?)

Jeg bruker det som hverdagsklær. Skjorte eller lang genser som overdel - IKKE overdeler som ikke dekker rumpen! Og ikke som erstatning for strømpebukse under kjoler og skjørt! 
Bruker converse eller andre småsko og ankelhøye sko til, og ikke med åpen hæl. Ikke støvletter eller pumps, eller hva en her inne skrev en gang ;) 

Bruker jakker som går under rumpa også, siden det er mest praktisk når man har lange gensere eller skjorter ;) 

Anonymous poster hash: 5fe50...0f7
Skrevet

Det er dritstygt. Det er ikke fint uansett hva dere tror

Anonymous poster hash: cd928...c06

Skrevet

Nå på vinteren gjør jeg det, ja. Bruker det da i stedet for strømpebukser, eller i det minste med en topp eller tunika som dekker stumpen. Ikke ofte, men av og til. Behagelig og godt, synes jeg, mens mannen synes det er dritstygt. Too fucking bad! :P

Vil du ikke at mannen din skal synes du er fin?

Skrevet

syns du det er viktigere at mannen syns du er fin, enn at du har det behagelig?
Skrevet

Jada, men ikke mye.. Føler meg avogtil naken i det, men det er behagelig. Spesielt på jobb når jeg har på varmedressen og/eller må sitte på huk med barna.

Skrevet

Ja-er for feit for alt annet :P

Anonymous poster hash: 8fa8c...eb0

Skrevet

Jeg går med det under skjørt/ kjole. Kunne ikke falt meg inn å bruke det som erstatning for bukser, annet enn til hjemmebruk.

Anonymous poster hash: 61740...1e7

Skrevet

Jg kler meg ikke etter hva som er in eller ikke. Til det er jeg blitt altfor voksen. Jeg kler meg etter fasong og årstid.

Anonymous poster hash: 5f236...858

Skrevet

Jeg har en jeg bruker som joggebukse... Ellers er tights forbeholdt trening, jeg er hverken barnehageunge eller førti-feit-og ferdig.

Anonymous poster hash: 77418...e4b

Skrevet

Kjenner jeg lurer litt på hvor du går ut og treffer menn i sølvtights? ;)

Anonymous poster hash: 77418...e4b

Skrevet

syns du det er viktigere at mannen syns du er fin, enn at du har det behagelig?

Det går ann å være fin uten å ha det ubehagelig.

Skrevet

Svart tights vil eg påstå er veldig ut. Mønstret tights er mer "akseptabelt" :P

Skrevet

Jeg bruker det stort sett bare hjemme. Og ja, jeg er overvektig.

Anonymous poster hash: 69698...aa7

Skrevet

Har fleire liggande nesten ubrukte i skapet. Får meg ikkje til å synes eg er fin i dei.  Eg er overvektig, men synes iallefall ikkje tights er flatterande for fasongen min. 

Skrevet

Kjenner jeg lurer litt på hvor du går ut og treffer menn i sølvtights? ;)Anonymous poster hash: 77418...e4b

Ha ha ,det er i Ændal ;) hvor gutta tar punkrock på alvor ;)
Skrevet

Det er bare så grusomt stygt. 90-tallet ringte og ville ha tilbake tightsen og tunikaen sin!

Anonymous poster hash: e32fb...dbb
Skrevet

Det er bare så grusomt stygt. 90-tallet ringte og ville ha tilbake tightsen og tunikaen sin!

Anonymous poster hash: e32fb...dbb

Fantes ikke tights og tunika på 90-tallet.

Anonymous poster hash: 4df87...791

Skrevet

Bryr meg ikke så mye om hva som er in og ikke jeg. Bruker det jeg liker, som er behagelig. Men har alltid lang genser, tunika eller kjole over når jeg bruker tights....

Ellers bruker jeg det mye hjemme til å daffe i og noen ganger til å trene i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...