Gå til innhold

Hair extensions hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi en totalt uvitende litt innføring i hair extensions?

Jeg har alltid hatt svært tynt hår, fint hår, men nå har jeg i tillegg røytet pga amming og stress, og har pådratt meg hodebunnseksem som flasser. Og siden jeg har så tynt, og nå også mindre hår, så synes hodebunnen min lett. Jeg skammer meg i hverdagen, og går med hodeskjerf eller lue så ofte jeg kan, men jeg kan jo ikke det hele tiden. Jeg har tenkt på parykk, men det vil jo sikkert bare bli varmt og klamt, og da får jeg panikk. Og så lurer jeg på extensions, men jeg ser bare for meg skrekkbilder av Brittany Spears hvor festet på extenions synes . 

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre som ikke koster en halv årslønn?

Anonymous poster hash: bbcb6...b3b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg clip in extentions de kan du ta ut og inn som du vil og de sliter ikke like mye på håret som extentions med keratin osv. Skal du ha ordentlige profesjonelle extentions hjemmet prisen fort på 6-8000 kr. Har du tynt hår fra før han du ende opp med enda tynnere hår. Clip ins can du få fra 1000 kr å opp

Skrevet

Kjøp deg clip in extentions de kan du ta ut og inn som du vil og de sliter ikke like mye på håret som extentions med keratin osv. Skal du ha ordentlige profesjonelle extentions hjemmet prisen fort på 6-8000 kr. Har du tynt hår fra før han du ende opp med enda tynnere hår. Clip ins can du få fra 1000 kr å opp

Kommer prisen fort på. ( stave kontroll )

Skrevet

Men vil ikke slike clip in synes veldig godt når jeg har lite hår å dekke over dem med?

Skrevet

Hva med å klippe deg kort?

Liten vits i å spare på tynne fjoner uansett, og da kan håret få vokse seg sunt og sterkt igjen.

En kul kort frisyre er myyye finere enn pistrete langt hår.

For å skjule tynt hår, kan det også være en ide å farge håret mørkt; når det er mørkt nær hodebunnen, vil det skjule mer at du har lite hår.

Ikke svar på spørsmålet ditt da, men et velment råd :)

Anonymous poster hash: eb9eb...337
Skrevet

Mane hår spray! Hadde ikke klart å leve uten

Anonymous poster hash: 5c82a...c6a

Skrevet

Extensions kommer bare til å få håret ditt til å falle av, uansett hvilken type. Og det vil du selvfølgelig ikke, siden du har lite hår fra før av. Vet dessverre ikke hva du kan gjøre, men søk profesjonell hjelp.

Anonymous poster hash: c927b...b05

Skrevet

Har hatt extensions to ganger. Nå har jeg normalt tykt hår, men likevel mista jeg vannvitig mye hår med de i.

Og har du tynt hår vil jeg ikke anbefale det. De blir tunge i festene, og vil mest sannsynlig slite av hårstråene. Det hendte faktisk at når jeg stod å gredde det så røska jeg ut et feste m/mitt eget hår i.

ville heller kjøpt klip on, øvd meg litt på å sette de i før jeg gikk ut.

Ellers vil jeg anbefale deg å bestille en time hos legen for å få tatt stoffskifte prøver. Mye håravfall er et symptom på det.

Har det selv. Var nesten skalla etter mellomste. Men nå med medisiner er håret langt og passe tykt :)

Anonymous poster hash: 915ae...83a

Skrevet

Hvordan tåler en allerede plaget hodebunn dette produktet? Og hvor får jeg tak i det?

Skrevet

du bør heller ikke dekke hodet for mye...Tror det er best at hodebunnen får puste.

Skrevet

Du får kjøpt hairfiller hos frisør, som er beregnet for de som sliter med tynt hår.

Pulveret kommer i forskjellige farger og er ment for å drysse ned i hodebunnen for å dekke evt gjennomsiktige partier.

Ext kommer nok ikke til å hjelpe.

:)

Skrevet

http://priorin.no/no/female/

kanskje noe å prøve? husk også å bruke hårprodukter som passer til deg. Ikke bruk billig produkter.

Skrevet

Hvordan tåler en allerede plaget hodebunn dette produktet? Og hvor får jeg tak i det?

Jeg har hatt en plaget hodebunn i ny og ne. Men mane har aldri plaget området. Har ikke så tynt hår, så jeg kan bare prate for meg selv.

Skrevet

Jeg kjøpte et sett clips for 199. Så LetSDeal.No . Flott side :-D men cliptons er både ubehagelig og syntes veldig godt. Spesielt hvis du har lyst og tynt hår . Jeg har hår for 3 , men spennend syns uansett.. Selv om jeg harklippet av halvparten av spennend og sydd mye av håret sammen

Skrevet

Jeg jobber med Hair Talk tape-extensions. Dette er utrolig bra extensions av topp kvalitet som festes med tape. Sliter IKKE på håret, og er supert for oss som sparer håret ut, eller har tynt hår. Håret tas av etter et par mnd og flyttes opp til hodebunnen igjen, altså det brukes om igjen 3-4 ganger! Anbefales!! 😀👍 hilsen frisør

Anonymous poster hash: 64325...633

Skrevet

Gå til en dyktig frisør og få satt på HairTalk.

Finnes ikke maken!

Anonymous poster hash: 5683e...46b

Skrevet

Jeg jobber med Hair Talk tape-extensions. Dette er utrolig bra extensions av topp kvalitet som festes med tape. Sliter IKKE på håret, og er supert for oss som sparer håret ut, eller har tynt hår. Håret tas av etter et par mnd og flyttes opp til hodebunnen igjen, altså det brukes om igjen 3-4 ganger! Anbefales!! hilsen frisørAnonymous poster hash: 64325...633

Vet du hvor i Oslo de utfører denne type extensions? Kan man sette på kun noen slik at man får fylde i håret? Hva koster det?

Anonymous poster hash: ec89e...a03

Skrevet

Jeg har veldig fint og tynt hår til vanlig, men etter forrige fødsel mistet jeg masse hår og håret ble ennå mer "gjennomsiktig" enn det pleier å være. Hodebunnen vistes veldig godt gjennom håret. 

Jeg kan ikke bruke vanlige extensions til vanlig, og kunne ihvertfall ikke gjøre det etter håravfallet - det ville slitt håret noe fryktelig, og ville sett helt grusomt ut fordi det ville syntes veldig godt. Jeg prøvde slike tape-extensions men ettersom håret mitt er tynnest på toppen, vistes det også.

Jeg gikk til en Apollo-salong og fikk en hårdel, faktisk. Et slags nett som dekker øverste del av hodet, hvor man trekker ut og blander sitt eget hår med hårdel-håret. Det festes med lim og små knuter, eller med klips nederst (jeg brukte klips, og satte det på selv om morgenen. Ikke vanskelig i det hele tatt, men det er vanligst å sette det på med knuter for flere uker av gangen. Det passet ikke meg så jeg valgte å sette det på om morningen selv).

Syns det var helt ok (selv om det var dyrt) men etter ett år hadde mitt eget hår vokst ut såpass at jeg droppa hårdelen.

Var ikke veldig fornøyd med at de ikke ville klippe det akkurat slik jeg ønsket det, da - jeg har ganske bestemte meninger om hva som kler meg, og jeg vil ikke ha en "standard a4"-frisyre slik de fleste andre vil. Og jeg er VELDIG nøye - legger merke til alle andres hår, og om noen har parykk etc...

En ting jeg ikke vil anbefale ihvertfall, er å farge håret mørkt. Da skinner hodebunnen enda lettere igjennom og ser ekstra glissent ut (har prøvd ;-)) Men spørs vel litt på hudfarge og hårfarge det :-)

Jeg har endt opp med å farge det lysere og unngå pannelugg, og det funker for meg. Og heldigvis har jeg fått tilbake håret jeg mistet etter forrige fødsel. :-) Har halvlangt hår og plager meg ikke så mye at det er tynt lengre (vet jo at det kunne vært mye verre, dersom jeg ikke hadde fått det tilbake), selv om jeg ikke kan gjøre så mye spennende med det :-)

Anonymous poster hash: dc315...579
Skrevet

Jeg er enig med hun over her - ikke farg håret ditt mørkt i bunnen. Min mor, som har veldig tynn "måne" gjorde det en periode, men da så det enda tynnere ut.

Anonymous poster hash: ec89e...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...