Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Jeg sliter med fysisk sykdom, men så begynner jeg å lure på om det er den fysiske sykdommen, som gir meg psykiske plager eller om det er mer motsatt vei..... Anonymous poster hash: 6a8e0...ee2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Du tenker for mye Anonymous poster hash: daa4c...5ee
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Ja, ofte blir jeg fysisk sliten, vondt i hodet og feberfølelse på dager hvor jeg må anstrenge meg psykisk. Anonymous poster hash: 9dcb8...e62
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Ja, feks sliter jeg med søvn, blir fortere syk når jeg er deprimert, feks influensa, forkjølelser osv. Det henger sammen, feks kan fysisk syke bli psykisk syke også. Anonymous poster hash: 7d424...1d4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Du tenker for mye Anonymous poster hash: daa4c...5ee Kan du ikke bare la være å skrive, om du ikke har noe å svare. Anonymous poster hash: 6a8e0...ee2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Depresjonen i seg selv vet jeg ikke med, men angsten som henger seg på kan slå ut fysisk. Jeg visste ikke at jeg hadde angst før psykiateren fikk meg til å innse det. Stressfølelse, hjertebank, svimmelhet, kvalme.. Slike ting kan komme av, og eskalere, ved psykiske plager. Også er det vel endel som hevder opptil flere mageproblemernkan knyttes opp i mot depresjon og angst. Anonymous poster hash: eee17...31b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Jeg blir fysisk syk om det skjer for mye i livet mitt, for mye stress for meg, for mange baller i lufta samtidig. Da får jeg hodepine, feberfølelse, kvalm, mister matlysta, skjelver i hele kroppen, usedvanlig trøtt og får skikkelig kort lunte (det er vel kanskje psykisk...). Jeg sliter med depresjon,unnvikende personlighetsforstyrrelse og sosial angst. I de periodene det blir fysiske plager av psyken, blir jeg også verre psykisk. Jeg isolerer meg mer og trenger ro rundt meg. Anonymous poster hash: c5933...bd5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har mye smerter i nakke og rygg. Er konstant anspent. Dette fører igjen til hodepine. Tar "ei pille" før jeg drar på jobb noen dager. Men jeg tar den aldri før jeg har stått opp og tatt en varm dusj og kjent etter om det er vondt nok.. Blir ofte kvalm og svimmel. Anonymous poster hash: cde82...0e0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Takk for svar alle sammen. Jeg ser nok at jeg sliter med noe av det, men tror nok mye av det skyldes ofte sykdom, som gjør meg frustrert og nedfor. I tillegg har jeg fått angst for å jobbe eller gjøre mye som er stressende, fordi jeg vet det gir fysiske plager og sykdom. Anonymous poster hash: 6a8e0...ee2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #10 Skrevet 31. januar 2014 Du kan jo tenke deg hvor vondt man får i kroppen av og være redd. Gå og være anspent hele tiden er jo ikke bra for kroppen. Da blir psykiske plager til fysiske. Har man fysiske plager, får man mindre energi og man føler jo ikke at kroppen lystrer hodet. Man vil så gjerne gjøre det og det men kroppen klarer ikke. Anonymous poster hash: b5f0d...e38
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 Du kan jo tenke deg hvor vondt man får i kroppen av og være redd. Gå og være anspent hele tiden er jo ikke bra for kroppen. Da blir psykiske plager til fysiske. Har man fysiske plager, får man mindre energi og man føler jo ikke at kroppen lystrer hodet. Man vil så gjerne gjøre det og det men kroppen klarer ikke. Anonymous poster hash: b5f0d...e38 Og da kan man få psykiske plager av det. (skulle det stå) Anonymous poster hash: b5f0d...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå