Gå til innhold

Husker dere meg som var så redd for tysk mat?

Anbefalte innlegg

Vel nå er jeg og mannen der nede. Har så langt klart å holde meg unna maten men i kveld skal vi få servert en eller annen lokal gryterett. Jeg sa at jeg ikke kunne spise fordi jeg er allergisk mot løk men nå ringte nettopp hun vertinnen og spurte når jeg kom hjem fordi maten er snart klar og hun hadde droppet løken :cry3: 

Hjelp :( hva gjør jeg? er så redd. Sitter på toalettet på kjøpesenteret og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :(

Anonymous poster hash: 16971...746

Fortsetter under...

Hvordan kan vi ikke huske deg????

Det første du gjør når du kommer hjem er at du kontakter en psykolog, for dette er ikke i nærheten av å være normalt! Du trenger å bearbeide den angsten du har for mat!

En gryterett blir gjennomkokt, så det er ikke noe farlig å spise!

Anonymous poster hash: 6d443...b21

Annonse

Da drar du dit og spiser maten du får servert. Du er voksen, og må oppføre deg deretter.

Og i fremtiden så holder du deg hjemme, ingen vits i å gjøre familien din flau med å måtte dra med seg deg ut i verden.

Anonymous poster hash: b0735...f46

Annonse

Aiai ... Det skulle ikke forundre meg om de serverer dere en tysk klassiker:

"Die Grossen Ziegenhoden Kochtöpfe"

:D

Dette blir nok en smaksopplevelse du sent vil glemme ....

Litt dumt at vertinnen droppet løken - løken tar liksom brodden av den en anelse ramme smaken som geitetestiklene avgir.

Det kan hende at det hjelper å be om et ekstra glass snaps. Hvis du stikker tungen din nedi glasset og holder den der kan det hende at smaksløkene blir litt bedøvet :D

Eh ... hva skal man si? Guten Appetit? Viel Glück??

Herrefred... 

Hvis dette mot formodning ikke er et troll, så blir jeg skamfull på menneskehetens vegne. Så uforskammet er det ikke lov å være!

Spis og voks opp!

Anonymous poster hash: ef28c...b49

Men tenk hvis jeg kaster opp? Det vil være uforskammet det :(

Herrefred... 

Hvis dette mot formodning ikke er et troll, så blir jeg skamfull på menneskehetens vegne. Så uforskammet er det ikke lov å være!

Spis og voks opp!

Anonymous poster hash: ef28c...b49

Men tenk hvis jeg kaster opp? Det vil være uforskammet det :(

Jeg har en veldig sart magesekk

Aiai ... Det skulle ikke forundre meg om de serverer dere en tysk klassiker:

"Die Grossen Ziegenhoden Kochtöpfe"

:D

Dette blir nok en smaksopplevelse du sent vil glemme ....

Litt dumt at vertinnen droppet løken - løken tar liksom brodden av den en anelse ramme smaken som geitetestiklene avgir.

Det kan hende at det hjelper å be om et ekstra glass snaps. Hvis du stikker tungen din nedi glasset og holder den der kan det hende at smaksløkene blir litt bedøvet :D

Eh ... hva skal man si? Guten Appetit? Viel Glück??

Ha, ha, ha! !!! Dette må være ÅRETS beste innlegg! Finnes det en pris for

det? Ler så jeg griner!!!!! ;-);-);-);-)

Er det ikke i Tyskland de pleier å lage den herlige retten med innvoller bakt inn i magesekk fra enten svin eller ku? Nomnom!

Anonymous poster hash: 632e1...231

Saumagen (sau=hungris) er en matrett i sørvesttyskland, heldigvis ukjent andre steder. den er såpass spesiell at man ikke får den servert uten å bli spurt om man vil ha.

Anonymous poster hash: a1f12...350

Er det ikke i Tyskland de pleier å lage den herlige retten med innvoller bakt inn i magesekk fra enten svin eller ku? Nomnom!

Anonymous poster hash: 632e1...231

Saumagen (sau=hungris) er en matrett i sørvesttyskland, heldigvis ukjent andre steder. den er såpass spesiell at man ikke får den servert uten å bli spurt om man vil ha.

Anonymous poster hash: a1f12...350

Tysk haggis :D
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...