Gå til innhold

Voksi City - men hvilken variant??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å kjøpe Voksi City, men klarer ikke helt å bestemme om vi skal ha den med bare dun, eller den med dun og ull. Er det noen her som har anbefalinger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dun og ull, fordi ull isolerer bedre mot kulde fra underlaget enn det dun gjør :)

Skrevet

Dun og ull, fordi ull isolerer bedre mot kulde fra underlaget enn det dun gjør :)

Det var det jeg også tenkte.. Men hun damen i butikken anbefalte meg å ha lammeskinn under posen uansett hvilken pose jeg valgte, og jeg trodde kanskje ikke det var nødvendig om man har posen med ull og dun?

Skrevet

Nei har du ull i underdelen trenger man ikke skinn under i vognen, er jo madrass også. Men i pulk kan det være lurt å ha skinn under :)

Skrevet

Når du har ull i bunn på posen må du også sende underdelen på rens, mens om du har hele posen i ull kan du stappe den i maskina selv ;) Når det er sagt, er såklart ull det beste mot isolering, men hadde ikke hatt skinn under om jeg hadde ull i posen. 

Skrevet

Det blir nok den med ull :)

Skrevet

Vi kjøpte dunposen,  bruker lammeskinn uansett, og har fått fire babytepper i ull i gave allerede. Dun/ull-posen må sendes på rens, dunposen kan man vaske selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...