Gå til innhold

andre navn til Luca (jenta)??? Ideer???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

i noen land er det et jente-navn og andre land gutte-navn. Der jeg kommer fra er det et jente-navn (australia)... men vi vet at her i norge er det litt mer av et gutte-navn. Men vi vil bruke det likavel. Vi tenker at med et andre navn som er definitivt jente-navn at det vil vaere klar at hun er jente ;)  Som andre navn  liker vi:

- andrea

- sofia

- marlen

- tomine

- kathleen

- oline/a

Hva synes dokker om disse? Andre forslag?

Anonymous poster hash: d15c4...cfe

i noen land er det et jente-navn og andre land gutte-navn. Der jeg kommer fra er det et jente-navn (australia)... men vi vet at her i norge er det litt mer av et gutte-navn. Men vi vil bruke det likavel. Vi tenker at med et andre navn som er definitivt jente-navn at det vil vaere klar at hun er jente ;) Som andre navn liker vi:

- andrea

- sofia

- marlen

- tomine

- kathleen

- oline/a

Hva synes dokker om disse? Andre forslag?

Av disse ville jeg valgt Luca Marlen eller Luca Oline :)

Liker ikke Luca hverken til gutt eller jente. Luca Andrea ville jeg ikke valgt, Andrea er jo også et guttenavn noen steder dessuten går de i hverandre med a i begge ender. Luca Kathleen blir også ka-ka etter hverandre + at Kathleen ikke er pent i Norge. Luca Sofia eller Luca Tomine :)

Annonse

Vi har faktisk en Luca Andrea ;) Tenk at dere har tenkt på det og.... ikke verdens mest vanlig navn :) Men hadde jeg valgt igjen med dine alternativer kanskje: Luca Sophia eller Luca Marlen

Hvorfor i alle dager skal du kalle jenta di Luca, hvis du allerede har en Luca Andrea fra før?

Anonymous poster hash: b63f9...527

kjenner bare gutter som heter luca men elsker uvanlige navn så jeg kunne fint ha brukt det som jente navn. Luca Tomine satte seg litt fast hos meg. liker tanken på at det bare er 1 med det navnet.

Anonymous poster hash: 2707c...59c

Vi har faktisk en Luca Andrea ;) Tenk at dere har tenkt på det og.... ikke verdens mest vanlig navn :) Men hadde jeg valgt igjen med dine alternativer kanskje: Luca Sophia eller Luca Marlen

Hvorfor i alle dager skal du kalle jenta di Luca, hvis du allerede har en Luca Andrea fra før?

Hehe, DET var litt spesielt ja ;) Noen som har svart seg selv ;)

Anonymous poster hash: 8d7bb...07f

Hahah, dette ble bare litt for latterlig.. ;)

er et super fint navn til en jente. liker best luca sophia og luca tomine. liker ikke luca kathleen.

og forresten til alle som kommenterte det med id# - jeg har sett dette skjer i mange tråd, av og til låses serveren og det blir brukt samme id på flere brukere. Jobber selv med IT dette er jo et vanlig problem.  Tviler på at det er samme person som svarer seg selv... eller hva sier du anonymbruker?

er et super fint navn til en jente. liker best luca sophia og luca tomine. liker ikke luca kathleen.

og forresten til alle som kommenterte det med id# - jeg har sett dette skjer i mange tråd, av og til låses serveren og det blir brukt samme id på flere brukere. Jobber selv med IT dette er jo et vanlig problem.  Tviler på at det er samme person som svarer seg selv... eller hva sier du anonymbruker?

Jeg tror det er samme med tanke på at det er samme type grammatiske feil.

"skal heter det" og "ikke verdens mest vanlig navn".

Dessuten har jeg sett dette før i en annen tråd som spurte om Luca til ei jente, noen kommenterte med samme ID som HI at de hadde ei jente som het Luca Andrea...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...