Supersnusken Skrevet 31. januar 2014 #1 Del Skrevet 31. januar 2014 Hei! Har en liten snuppe på 4 uker hvor kolikken bare blir verre og verre... Hun er kolikkbaby nr 2 hos oss, så der fikk alle de som sa "Bare vent og se, det blir SÅÅÅÅ mye lettere med nr 2!" seg den tenker jeg.. Uansett, er temmelig frustrert og går fra dyp depresjon til sinne til oppgitthet til fornuft og en sjelden gang lykke (et smil!) flere ganger daglig.. Har jo hørt og forsøkt de aller fleste råd før, er nå i gang med melkefri diett, foreløpig helt uten resultater.. Siden "ingenting" funka med nr en har jeg liten tro på en mirakelkur denne gangen, men er jo fint å ha noe å gjøre mens man venter at tiden gjør sitt.. Er ganske sikker på at magen er problemet, hun hyler i tak, krøker seg sammen, og har utrolig lite både luft og avføring. Går opp i vekt, så da er liksom alt greit iflg helsestasjon mm. Forsøkte manuell terapeut sist uten at de fant noe galt. Savner å kunne "snakke" med noen som går gjennom det samme, noen som vil dele litt erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limm82 Skrevet 31. januar 2014 #2 Del Skrevet 31. januar 2014 Uff, vi er akkurat ferdig her... Kolikksnuppa var har akkurat runda 3 mnd og kolikken ser ut til å være over- takk Gud! Det har vært helt grusomt, intens hyling hver natt fra kl 0.30-3.30+ masse om dagen, ettermiddag og kveld. Vi prøvde også alt, minifom, sukkervann, kiropraktor og har utelatt mye fra kosten.. Det har vært magen her og. All trøst vi har fått er at det går over.. Om voksne hadde holdt på sånn hadde det vært en kur, det er bare helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 1. februar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2014 Så flott det har gitt seg da! Ser veldig frem til hun runder 3 mnd, husker jo det ble bedre rundt de tider sist...men 2 mnd til høres helt grusomt lenge ut akkurat nå! Er vel ofte verst rundt uke 6, så skal vel bare bli verre før det blir bedre.. Ingen andre som er midt oppe i dette...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse07 Skrevet 1. februar 2014 #4 Del Skrevet 1. februar 2014 Her ser det også ut til at kolikk er i anmarsj. Lillegutt er 3 uker og syns det blir værre for hver dag, blir stadig flere og flere perioder med hyling og mage vondt Dette er nr 2, og hadde ingen mageproblemer med første. Var ikke innstilt på dette siden jeg alltid har hørt at det er størst sjans for kolikk med første. Har hatt noen slitsomme dager og netter de siste to ukene. Kommer til å ringe å bestille time hos kiropraktor neste uke, har hørt at det har vært redninga for mange og håper det kan ha en positiv effekt. Gutten her både promper og bæsjer masse, så kan ikke skjønne at det kan være igjen mere luft i lille kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
November_84 Skrevet 2. februar 2014 #5 Del Skrevet 2. februar 2014 Vi har slitt med kolikk fra dag 1 på sykehuset. Både dag og kveld/natt. Her ble det gradvis verre frem til han var 6 uker, for deretter å dabbe gradvis av. Nå er han 11 uker og det er nesten helt bra! Noen kvelder kan han enda ha en times tid med utrøstelig gråt, men det er jo ingenting i forhold til hva det var.. Står i stor respekt for dere andre som må gå gjennom dette, jeg trodde helt ærlig jeg skulle klikke da det sto på som værst. Den eneste trøstende er at det går over. Vi gikk til 6-7 behandlinger hos kiropraktor, så jeg vet ikke om det var det som gjorde at det gav seg litt tidligere enn de berømte 3 månedene. Ellers var sukkervann det eneste som funket for å få han til å sovne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #6 Del Skrevet 8. februar 2014 Prøv Kiropraktor . Det hjalp her! 2 behandlinger og har knapt hørt et hyl etterpå Anonymous poster hash: 27e5d...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå