Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Bruker dere kjøkkensaksa? Hehe.. er alene med to barn og har ikke fått barnevakt på tre mnd. Håret rekker meg til rumpa, og det er like før jeg tar en Britney Anonymous poster hash: d1bd8...34c
mamma_til_verdens_beste Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Jeg klipper selv, men bruker absolutt ikke kjøkkensaksa.Selv bruker jeg noen skikkelige sakser som egentlig er til hund, ekstremt gode å klippe med, men kostbare.Hvis man vil ha noe som er relativt rimelig så har de billige frisør/hårsakser på clas ohlson. De koster mellom 100 og 150kr, og holder i mange år.
klg,2 boys now:) Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 NEI for all del ikke gjør det. Du får kjøpt frisørsakser på div billige steder.biltema,clash olhson og europris o.l Ei vanlig kjøkken sakser vil ødelegge håret
stratosku Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Jeg kjøpte ett par frisørsakser på ebay, og de funker som gull.Var en gang jeg kjøpte ei frisørsaks på europris, men jeg hadde fått mye bedre resultat om jeg skulle tygd av meg håret. Var umulig å klippe med den.
Musemorbr / Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Sist gjorde jeg faktisk det ja. Frisørsaksa mi er bortpakket. Hobbyrommet mitt er omgjort til gjesterom, og jeg gadd ikke lete gjennom eskene. Er man desperat nok....
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 NEI for all del ikke gjør det. Du får kjøpt frisørsakser på div billige steder.biltema,clash olhson og europris o.l Ei vanlig kjøkken sakser vil ødelegge håret Ødelegge håret eller frisyren,? Hvorfor skal d ødelegge håret? Anonymous poster hash: d1bd8...34c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Hva slags damer er dere egentlig? Bryr dere ikke om hvordan dere ser ut? Anonymous poster hash: 53d06...b69
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #8 Skrevet 31. januar 2014 Jeg bruker frisørsaksene mine som jeg brukte den gang jeg jobbet som frisør. Anonymous poster hash: 789e0...e82
mamma_til_verdens_beste Skrevet 31. januar 2014 #9 Skrevet 31. januar 2014 Hva slags damer er dere egentlig? Bryr dere ikke om hvordan dere ser ut? Anonymous poster hash: 53d06...b69 Ser ikke problemet hvis man har et enkelt hår å klippe. Dessuten synes jeg frisør er dyrt. Forresten leste jeg feil i innlegget, klipper sønnen min selv. Har klippet meg selv en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå