Gå til innhold

Noelia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentli ikke fan av uvanlige navn, men synes det var litt fint:) hva syns dere?

Tenker dere mye på navnets betydning når dere velger navn? Noelia betyr visst "jesu fødsel/juleglede" er ikke så mange i norge som heter det....

Anonymous poster hash: e8806...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er mange -elia navn som er mye finere. Nei, ikke altfor stor fan av Noelia kjenner jeg.

Anonymous poster hash: c5a6b...946

Skrevet

likte det ikke- ikke min smak

Anonymous poster hash: fbcf8...63c
Skrevet

Noelle er finere :)

Skrevet

Er egentli ikke fan av uvanlige navn, men synes det var litt fint:) hva syns dere?

Tenker dere mye på navnets betydning når dere velger navn? Noelia betyr visst "jesu fødsel/juleglede" er ikke så mange i norge som heter det....

Anonymous poster hash: e8806...db4

Noelia er nydelig!!! :) Trodde det hadde en videre betydning, at det også kan bety fødselsadag, eller juledag... ofte forbundet med jesu fødsel... Som Noel, Noelle/a, Nathalie...

Jeg tenker betydning ;) Koselig å vite hva navna betyr... ;)

Skrevet

Jeg synes det er veldig pent, en smule voldsomt kanskje. Jeg bryr meg ikke om navns betydning, det er jo ingen som tenker over det til daglig.

Skrevet (endret)

Jeg syns det er veldig pent. En alternativ betydning er "Jul" om det hjelper :) Jeg tenker litt på betydning, men syns absolutt ikke det er viktig. Enkelte navn med veldig dårlige betydninger ville jeg kanskje valgt bort, men Noelia er ikke ett av dem :) Jeg tenker betydningen er mer viktig om den betyr noe spesielt for foreldrene, men om den ikke gjør det så ser jeg ikke på det som et minus :)

Endret av Ammie
Skrevet

Noel er jul på fransk. Og "jul", "jesu fødselsdag", "juledag", det handler om JUL, ja! Synes det er et søtt navn jeg😊

Skrevet

Jeg syns det er kjempefint!! :) 

Skrevet

Nydelig! Kjenner en liten snuppe som heter det :) Noelle er også fint, men litt mer hassle å stave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...