Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #1 Skrevet 31. januar 2014 Min har aldri tatt flaske og træler med tutekopper og. Men han suger greit ut smoothie fra sånne smoothie poser. Tenkte da at kanskje flaske/ kopp med sugerør kunne vært tingen. Noen som kan anbefale noen. Han er 7 mnd. Vet dere hvor de fås kjøpt? Anonymous poster hash: d3e63...164
smet Skrevet 31. januar 2014 #2 Skrevet 31. januar 2014 Vi har brukt Avent sin, http://www.philips.no/c/avent-magic-kopper/kopper-for-smarollinger-sugeror-12-oz-18-md.-pluss-scf762_00/prd/ Begynte ikkje så tidlig som 6 mnd, men begynte med den lenge før han var året. Han likte sugerør mykje beire enn vanlig kopp. Kjøpes i dei fleste dagligvarebutikker
sologsommer Skrevet 31. januar 2014 #3 Skrevet 31. januar 2014 Vi har brukt Avent sin, http://www.philips.no/c/avent-magic-kopper/kopper-for-smarollinger-sugeror-12-oz-18-md.-pluss-scf762_00/prd/ Begynte ikkje så tidlig som 6 mnd, men begynte med den lenge før han var året. Han likte sugerør mykje beire enn vanlig kopp. Kjøpes i dei fleste dagligvarebutikker Helt enig Brukte den fra 8-9 måneders alderen.
Mamsen<3 Skrevet 31. januar 2014 #4 Skrevet 31. januar 2014 Må bare prøve deg fra, men avent sin har nok litt tykkere sugerør enn andre. Så jeg tenker at det da er lettere og få det til.
mamma_til_gutt Skrevet 31. januar 2014 #5 Skrevet 31. januar 2014 Jeg kjøpte de på Barnas hus. Bedre sugerør enn Avent sine. Koster 99 kroner. Det var redningen min altså! Gutten brukte det fra ca 5 måneder og bruker de fremdeles.
Kanutten83 Skrevet 31. januar 2014 #6 Skrevet 31. januar 2014 Den fra Avent reddet oss i hvertfall. Jenta nektet alle typer flasker og tutekopper, vanlig kopp klarte hun ikke. Så prøvde jeg bare med vanlig sugerør, og hun drakk! Og Avent sin klarte hun å holde selv Brukt den fra hun var 7 mnd, og angrer på at jeg ikke prøvde tidligere. Hun er nå 12 mnd og fremdeles er det sugerørkoppen hun vil ha vann av. Melk på flaske går, men skal hun ha vann må det være fra sugerørkoppen. Og så blir det ikke noe søl heller Vi kjøpte vår på Kiwi, men tror de fleste dagligvarehandel har de
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #7 Skrevet 31. januar 2014 Boots apotek har en fin en med sugerør.Min klarte ikke bruke annet før han var nærmere 1,5. Anonymous poster hash: 64d2b...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå