Gå til innhold

Alma - hvor populært tror dere det blir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alma - tror dere dette blir det nye "Emma, Sara, Leah, Nora"? Topp ti om noen år?

De siste ti årene har navnet steget jevnt og trutt, fra 38 til 193 pr år, og i 2013 kom det for første gang på navnestatistikkens topp 40, nr 28. plass...

Jeg spør fordi jeg synes navnet er så nydelig, men egentlig vil jeg/vi helst styre unna de vanligste navna...

Takk for innspill ;)

Hilsen Sesilia (som kanskje må tenke litt mer intenst på navn ETTER at vi vet om det er gutte- eller jentenavn vi leter etter...;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det mest sannsynlig vil komme på topp 10 etter hvert,men uansett et vakkert navn,populært eller ei :). et solid og sterkt navn :)

Skrevet

Olli bolli totti - takk for synspunkt ;)

Flere som har tanker? ;)

Skrevet

Vanskelig å si, men hvis du får en Alma i år så kommer hun vel litt før det blir på sitt aller mest brukte.

Skrevet

Er veldig redd det kommer til å bli mer poppis ja :/ Liker det jo også veldig godt, men er i tvil om vi kommer til å bruke det nettopp pga at det stiger i poulæritet.. 

Skrevet

Er veldig redd det kommer til å bli mer poppis ja :/ Liker det jo også veldig godt, men er i tvil om vi kommer til å bruke det nettopp pga at det stiger i poulæritet.. 

Enig, med tungt hjerte... Kjenner jeg har en liten forelskelse i Alma... :P Men vi får se, det er jo ikke sikkert vi får jente en gang ;) Har ikke vært på UL enda... ;) (Men om vi får gutt, blir det enda vanskeligere å finne navn:P)

Skrevet

Vanskelig å si, men hvis du får en Alma i år så kommer hun vel litt før det blir på sitt aller mest brukte.

Det er jo lov å håpe? ;) Vi fikk visst Noah før Noah-bølgen skyllet inn... Men kjenner jeg er skeptisk til å velge noe som kanskje når topp-ti... :P

Skrevet

Kjenner en Alma, faren heter Alex og moren Maria = Alma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...