Gå til innhold

Gasspeis??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det? Fornøyd? Trygt eller litt skummelt?

Anonymous poster hash: 78e38...b04

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har det ikke, har vanlige peiser. Men hvis jeg flytter, vil jeg gjerne ha gasspeis, det virker utrolig deilig. Fin flamme, enkel å tenne (en knapp!), ingen aske og røyk. Man kan ha tanken i hagen, for eksempel nedgravd - jeg syns ikke det er skummelt (har gasskomfyr med tanken under benken, så jeg er jo litt vant til det.)

Anonymous poster hash: a3d8b...916
Skrevet

Vi har, og det er herlig!! :) deilig varme, fin å se på, ingen ved inne, ingen støv, aske eller sot. Veeeeldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 25242...818

Skrevet

Vi har og er kjempefornøyd!! Har hatt vanlig peis før og går ikke tilbake. Det er termostat på den så den går på om det går under en viss temp i stua...eller du kan stille den inn til å starte feks en halvtime før du står opp så det er varmt og godt. Bare en knapp og den er på. Veldig greit.

Vi har ikke egen gasstank men er koblet til en stor felles og vi har gassalarm i huset.

Anonymous poster hash: 5237d...4f5

Skrevet

Unnskyld kuppet av tråden, men er det dyr oppvarming i forhold til ved og strøm?

Anonymous poster hash: 7259f...0d3
Skrevet

Selgeren jeg har pratet med mener det er billigere enn ved i forhold til effekt. :) billigst hvis du an grave ned gasstank, men flasker koster vel ca 200 for 11 kg.

Anonymous poster hash: 78e38...b04

Annonse

Skrevet

Elsker det! Mye billigere oppvarming enn strøm! 

Anonymous poster hash: 8f713...fe1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...