Gå til innhold

ein liten oppdatering

helixxx

Anbefalte innlegg

Hallo.

Sidan eg kun er i rugemodus no så har eg masse tid til å surfe på nettet...på godt og vondt. Tenkte å oppdatere dykk litt...

Eg har 2 barn frå før som er 12 og snart 9. Etter det har eg 5 sa/ma/mola og trudde eg ikkje ville få nr 3. På absolutt sistes forsøk så satt den og då klamra det seg faktisk 2! Foster fast. Eg fekk litt hormonarfor å optimalisere systemet, så det kan jo ha hjelpt litt: uansett: eg trudde ikkje heilt på det. Etter ørti ul (har hatt ul i vk 7, 9, 11, 15, 19, 22, 25, 28, 30, 32, 34 og 36 så forstår eg jo no at eg har babyar i magen; men jammen om det tok tid før eg skjønte det. (ps: dei mange ul skuldast at eg har tvillingar i magen; ikkje min habituelle abort diagnose). No er det alltså max 4 dagar til eg blir satt i gang, og eg tørr faktisk ikkje heilt å tru på at alt går bra. Det å miste så mange gangar har gjort noko med meg.....

Men det er klart eg har eit kjempehåp omom at om mindre enn 1 veke så ligg eg her i senga og ser på mine vidunder :)

Fortsetter under...

Wow, for en flott ende på en laaaang (og vond) graviditetshistorie - tenk at du snart er i mål som 4-barns mamma! :) Trenger vel all din styrke og pågangsmot for å ta deg av den nye store flokken, men det går sikkert fint! 

Bare at du har fortsatt kampen for barn nummer 3 (og 4!) er beundringsverdig synes jeg, jeg hadde nok kastet inn årene for lenge siden! Ikke mye tid du kommer til å tilbringe her på forumet snart da, etter at jeg kom i mål er jeg bare innom her en gang i blandt, nok å styre med som mamma til ei på 2 1/2 og ei på 1 år, men for en lykke det er! 

Ønsker deg masse lykke til med snart forestående fødsel, dette går så bra skal du se! 

Klem 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...