Gå til innhold

Har IKEA kjøkkenøy med koketopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å ha det nye kjøkkenet mitt som en "hestesko", med kjøkkenøy ut mot spisestuen. Ønsker å bruke IKEA siden de får så god omtale. Men så klarer jeg ikke finne ut av om de selger en kjøkkenøy hvor man på den ene siden kan ha komfyr og på den andre sitte på barkrakker og spise etc...

Uansett tas alle tips i mot med takk:-)

Noen som kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 32fa9...a0e

Fortsetter under...

Skrevet

De har ikke ferdige nei. Du setter den sammen slik du selv vil ha den.

Anonymous poster hash: ec413...0c4
Skrevet

hvis du bestiller vanlige underskap og benk (eller bestiller skreddersydd benk utenom om du ønsker den bredere) så er det bare å plassere det midt på gulvet.

Anonymous poster hash: f486b...8c6

Skrevet

Tenker å ha det nye kjøkkenet mitt som en "hestesko", med kjøkkenøy ut mot spisestuen. Ønsker å bruke IKEA siden de får så god omtale. Men så klarer jeg ikke finne ut av om de selger en kjøkkenøy hvor man på den ene siden kan ha komfyr og på den andre sitte på barkrakker og spise etc...

Noen som kan hjelpe?

Jeg jobber på kjøkkenavd. på IKEA, og det har vi! Man setter sammen kjøkkenet sitt av moduler, og kan selvfølgelig plassere modulen med platetopp i en øy. Må da ha takhengt ventilator... Pass på at du får benkeplass på begge sidene av platetoppen, at den ikke havner "på enden"...

Skrevet

Noen som kan hjelpe?

Jeg jobber på kjøkkenavd. på IKEA, og det har vi! Man setter sammen kjøkkenet sitt av moduler, og kan selvfølgelig plassere modulen med platetopp i en øy. Må da ha takhengt ventilator... Pass på at du får benkeplass på begge sidene av platetoppen, at den ikke havner "på enden"...

Oi! Så heldig jeg var som møtte på deg her:-) Dette er et gammelt kjøkken og det å bruke ordet kjøkkenøy er vel litt feil, siden det på en måte blir en arbeidsbenk som henger fast i veggen på ene siden, men som er dobbelt så bred som en vanlig benk. Vanskelig å forklare:-/ Koketoppen kommer ca 60 cm fra veggen på den ene siden og ca 100 (?) cm fra enden på den andre siden. Men ok. Da får jeg gå og snakke med de når jeg har mål og tegninger klare. Takk for hjelpen:-)

Skrevet

Husk bare på at kjøkkenviften er mye bredere enn komfyren, så den ikke blir foran vindu eller at skapdører ikke går opp. Benkeplater bredere enn 60 cm må spesialbestilles.

Anonymous poster hash: 41a20...3f4

Annonse

Skrevet

Husk bare på at kjøkkenviften er mye bredere enn komfyren, så den ikke blir foran vindu eller at skapdører ikke går opp. Benkeplater bredere enn 60 cm må spesialbestilles.

Sorry, litt sent svar... Vi har benkeplater opp til 63,5 cm på lager, men alt over der må spesialbestilles.. Kan forøvrig anbefale det uannsett for best mulig resultat. (penere skjøter i hjørnene f.eks)

Kjøkkenvifter kommer også i 60 cm bredde, samme som standard platetopp.

Det du beskriver, høres ut som en halvøy :) Kjempefint!

Anonymous poster hash: 0f0b3...2e4

Skrevet

Sorry, litt sent svar... Vi har benkeplater opp til 63,5 cm på lager, men alt over der må spesialbestilles.. Kan forøvrig anbefale det uannsett for best mulig resultat. (penere skjøter i hjørnene f.eks)

Kjøkkenvifter kommer også i 60 cm bredde, samme som standard platetopp.

Det du beskriver, høres ut som en halvøy :) Kjempefint!

Anonymous poster hash: 0f0b3...2e4

Takk for svar:) Og, ja, det blir en halvøy.. Kom ikke på ordet;)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...