Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fødsel nr 1 varte i 6 timer og nr 2 i 2,5 time. Presset i 45 min med første og to-tre press med den andre. Så det gikk mye fortere med nr 2. Normalt at tidel blir halvert med nr 2, stemte iallefall på meg! Nå veldig spent på nr 3!

• 1 måned senere...

Med min første ble jeg satt i gang, og det tok 4,5 timer fra første rie til hun kom.

Med nr to begynte riene rundt 22 på kvelden og hun kom kl. 05 om morningen :) men kan jo ha noe å si at jeg ble satt i gang med første :) og ikke så veldig stor forskjell...

Annonse

Med min første ble jeg satt i gang, og det tok 4,5 timer fra første rie til hun kom.

Med nr to begynte riene rundt 22 på kvelden og hun kom kl. 05 om morningen :) men kan jo ha noe å si at jeg ble satt i gang med første :) og ikke så veldig stor forskjell...

Har nå født nr to. Med nr en gikk vannet kl halv tre. Ingen rier før kl fire. Kl fem var jeg 2,5 cm og hadde på 50 min hatt to rier. Hun ble født kl fem over syv. Sjokkerte jordmor. Hun mente hele tiden at jeg ikke var i fødsel siden jeg ikke hadde hatt rier.

Nå med nr to begynte riene kl syv når jeg stod i dusjen. Ca 40 sek hver andre min. Reiste til sykehuset med en gang. Kl halv ett tok jm vannet da var jeg fem cm. En time senere ble lillebror født. Syntes d tok laaang tid denne gangen. Liker d intense i slutten. Da er du ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...