Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #1 Skrevet 30. januar 2014 Har bestilt noen netter der, og bestilte i tillegg sjørøverfrokost en av dagene. På bekreftelsen står det at pirater møter oss ved Villa Rosa og geleider oss bort. Vil det da si med skipet? Var meningen å bestille tur med skipet og frokost, men er usikker på om jeg gjorde noe feil. Vi må kjøre et stykke for å komme dit, og lurer på om det er nok å gjøre for to små i selve Abra Havn den første dagen? Kommer ikke før innsjekk kl 15. Eller bør vi bestille billetter til parken den dagen også? Har dere noen andre tips eller råd å komme med? Og ikke minst, var dere fornøyde med oppholdet? Anonymous poster hash: 665e8...b5a
Musemorbr / Skrevet 30. januar 2014 #2 Skrevet 30. januar 2014 Ja, etter morgenshowet blir dere med skipet. Supert arrangement. Gled dere! Jeg tror det er nok å gjøre i Abra Havn første dagen. Skattejakt, utforskning av området og ildprøveplassen om kvelden. I verste fall går det egne tvkanaler med sabeltann og dyreparkserien konstant, og det ligger to lånebøker der. Greit hvis vær eller helse plutselig snur.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #3 Skrevet 30. januar 2014 Beklager for litt kupping av tråd, men vi skal også til abra havn i sommer og har også bestilt frokost med sjørøverne! Vet at det ikke er lov å ha med barnevogn på båten til vanlig, men er det tillatt på morgenen når man blir hentet til frokost? Skal ha med et spedbarn. Er ikke noe problem å gå rundt altså, bare et praktisk spm Anonymous poster hash: 91eea...2d5
Maibaby:) Skrevet 30. januar 2014 #4 Skrevet 30. januar 2014 Vi hadde med vogn til frokosten ifjor! D gikk fint! Abrahavn e heilt topp! Skal i år og☺️👍
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #5 Skrevet 30. januar 2014 Så bra! Parken er vel ikke åpen når første frokosten er, så veldig fint at man kan ha med vogn Vi gleder oss veldig, har leid huset til Pelle og Pysa, så håper og tror vi blir fornøyd Anonymous poster hash: 91eea...2d5
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Ja, etter morgenshowet blir dere med skipet. Supert arrangement. Gled dere! Jeg tror det er nok å gjøre i Abra Havn første dagen. Skattejakt, utforskning av området og ildprøveplassen om kvelden. I verste fall går det egne tvkanaler med sabeltann og dyreparkserien konstant, og det ligger to lånebøker der. Greit hvis vær eller helse plutselig snur. Tusen takk Jeg gleder meg nok mer enn ungene Anonymous poster hash: 665e8...b5a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #7 Skrevet 30. januar 2014 Beklager for litt kupping av tråd, men vi skal også til abra havn i sommer og har også bestilt frokost med sjørøverne! Vet at det ikke er lov å ha med barnevogn på båten til vanlig, men er det tillatt på morgenen når man blir hentet til frokost? Skal ha med et spedbarn. Er ikke noe problem å gå rundt altså, bare et praktisk spm Anonymous poster hash: 91eea...2d5 Tips: kjøp deg en ergo baby med spedbarnsinnlegg;-) Mye bedre for deg å ha babyen inntil deg enn å drasse på vogn som i utgangpsunktet ikke er tillatt på båten heller. Ha en fin tur! :-) Anonymous poster hash: 33230...0ef
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. januar 2014 #8 Skrevet 30. januar 2014 Hvor mye har dere betalt for dette?
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2014 #9 Skrevet 30. januar 2014 Har Ergosele også, men veldig praktisk å ha med vognen i tillegg, som kan brukes til oppbevaring av div. gjennom hele dagen i Dyreparken 😊 Har betalt alt for mye 😝 Men, det er dette som blir hovedferien i år, så det er verdt det likevel, satser jeg på. Anonymous poster hash: 91eea...2d5
Musemorbr / Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 De tillater vogn, men bare så lenge det er plass. Det var flere som hadde med vogn da vi var der. Det er absolutt ikke langt å gå heller, så om dere dropper vogna og angrer, kan en av dere hente den på under ti minutter. Dere kommer til å få det kjempefint. Vi dro sist sommer, og det var faktisk bryllupsreisen vår. Sånn det blir når man får barn før ekteskapet. Nå har vi en treåring som nesten ikke snakker om annet enn at han vil tilbake til Abra Havn. Sjekk youtube for å se litt på forhånd. Det er mange som har lagt ut fra showene. Veldig bra hele veien. For alle, ikke bare barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå