Gå til innhold

Dere som har bodd i Abra Havn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt noen netter der, og bestilte i tillegg sjørøverfrokost en av dagene. På bekreftelsen står det at pirater møter oss ved Villa Rosa og geleider oss bort. Vil det da si med skipet? Var meningen å bestille tur med skipet og frokost, men er usikker på om jeg gjorde noe feil.

Vi må kjøre et stykke for å komme dit, og lurer på om det er nok å gjøre for to små i selve Abra Havn den første dagen? Kommer ikke før innsjekk kl 15. Eller bør vi bestille billetter til parken den dagen også?

Har dere noen andre tips eller råd å komme med?

Og ikke minst, var dere fornøyde med oppholdet?

Anonymous poster hash: 665e8...b5a

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, etter morgenshowet blir dere med skipet. Supert arrangement. Gled dere! :) Jeg tror det er nok å gjøre i Abra Havn første dagen. Skattejakt, utforskning av området og ildprøveplassen om kvelden. I verste fall går det egne tvkanaler med sabeltann og dyreparkserien konstant, og det ligger to lånebøker der. Greit hvis vær eller helse plutselig snur. ;)

Skrevet

Beklager for litt kupping av tråd, men vi skal også til abra havn i sommer og har også bestilt frokost med sjørøverne! Vet at det ikke er lov å ha med barnevogn på båten til vanlig, men er det tillatt på morgenen når man blir hentet til frokost? Skal ha med et spedbarn. Er ikke noe problem å gå rundt altså, bare et praktisk spm ;)

Anonymous poster hash: 91eea...2d5

Skrevet

Vi hadde med vogn til frokosten ifjor! D gikk fint! Abrahavn e heilt topp! Skal i år og☺️👍

Skrevet

Så bra! Parken er vel ikke åpen når første frokosten er, så veldig fint at man kan ha med vogn :)

Vi gleder oss veldig, har leid huset til Pelle og Pysa, så håper og tror vi blir fornøyd :)

Skrevet

Ja, etter morgenshowet blir dere med skipet. Supert arrangement. Gled dere! :) Jeg tror det er nok å gjøre i Abra Havn første dagen. Skattejakt, utforskning av området og ildprøveplassen om kvelden. I verste fall går det egne tvkanaler med sabeltann og dyreparkserien konstant, og det ligger to lånebøker der. Greit hvis vær eller helse plutselig snur. ;)

Tusen takk :) Jeg gleder meg nok mer enn ungene ;)

Anonymous poster hash: 665e8...b5a

Annonse

Skrevet

Beklager for litt kupping av tråd, men vi skal også til abra havn i sommer og har også bestilt frokost med sjørøverne! Vet at det ikke er lov å ha med barnevogn på båten til vanlig, men er det tillatt på morgenen når man blir hentet til frokost? Skal ha med et spedbarn. Er ikke noe problem å gå rundt altså, bare et praktisk spm ;)

Tips: kjøp deg en ergo baby med spedbarnsinnlegg;-)

Mye bedre for deg å ha babyen inntil deg enn å drasse på vogn som i utgangpsunktet ikke er tillatt på båten heller. Ha en fin tur! :-)

Anonymous poster hash: 33230...0ef

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvor mye har dere betalt for dette?

Skrevet

Har Ergosele også, men veldig praktisk å ha med vognen i tillegg, som kan brukes til oppbevaring av div. gjennom hele dagen i Dyreparken 😊

Har betalt alt for mye 😝 Men, det er dette som blir hovedferien i år, så det er verdt det likevel, satser jeg på.

Skrevet

De tillater vogn, men bare så lenge det er plass. Det var flere som hadde med vogn da vi var der. Det er absolutt ikke langt å gå heller, så om dere dropper vogna og angrer, kan en av dere hente den på under ti minutter. Dere kommer til å få det kjempefint. Vi dro sist sommer, og det var faktisk bryllupsreisen vår. Sånn det blir når man får barn før ekteskapet. ;) Nå har vi en treåring som nesten ikke snakker om annet enn at han vil tilbake til Abra Havn. Sjekk youtube for å se litt på forhånd. Det er mange som har lagt ut fra showene. Veldig bra hele veien. For alle, ikke bare barna. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...