Gå til innhold

Kjenner alle symptomer eller "føler" noe når de er gravide?

Anbefalte innlegg

Syns alle skriver at de kjenner det ene og det andre, og man bare "vet" at man er gravid og man har en "stoooor følelse" av å være det selv om man kanskje ikke kjenner noenting.

Nå snakker jeg altså om de to første ukene etter eggløsning frem mot ikm. Jeg kjenner ikke en dritt. Ingen sympt. og ingen "følelse" av å være gravid. Vil det da si at jeg mest sannsynlig ikke er gravid?

Anonymous poster hash: c698a...6b9

Fortsetter under...

Når jeg ble gravid med førstemann merket jeg ingenting. Det var egentlig den første måneden jeg var helt sikker på at jeg itte var gravid :-P nå ska det sies at jeg kasta opp på kvelden 4 dager før ikm da og var kvalm i flere dager. Men tror det var omgangssyken, var ihvertfall det jeg innbilte meg :-P

Jeg følte veldig mye i mange måneder uten å være gravid. Denne måneden det faktisk klaffet har jeg ikke kjent noenting og var helt sikker på at det ikke hadde gått. Nå har jeg etter mange måneder med innbilte symptomer sluttet å kjenne etter og tolker ingenting som symptom. I ettertid ser jeg at jeg kanskje har hatt litt symptomer men ikke nok til å merke noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...