Gå til innhold

Barnas hus vs Babyshop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe vogn (bugaboo donkey duo) en av de nærmeste dagene. I forhold til hvor jeg bor er det enten Barnas hus i Sandvika, og babyshop enten på slependen eller Drammen som er aktuelle.

Erfaringer med disse butikkene? Både med tanke på service og om det eventuelt skulle være noe i ettertid? Prisen er ca lik begge steder. På barnas hus får man 10% på kjøp over 10.000,- og på Babyshop får man 10% på første kjøp etter man har meldt seg inn i kundeklubben.

Eller om noen vet om et annet sted det er god pris på denne vogna nå?

Erfaringer og tips mottas med takk!

(Om noen har en brukt slik å selge er det også interessant)

Anonymous poster hash: e9ce8...8b8

Skrevet

Jeg har ikke noe bra erfaring med babyshop. Har vært på gulskogen og slependen, og syns butikkene var dyre og betjeningen lite hjelpsom. Mulig jeg hadde skikkelig uflaks med betjeningen.

Men butikken på slependen hadde mye bedre utvalg enn på gulskogen.

Anonymous poster hash: 88905...d1f

Skrevet

Baby Shop på Slependen er utrolig serviceinnstilte. Jeg har fått byttet ting der jeg ikke har noe rett til å bytte. de bestiller varer og ringer som avtalt. BRA! Barnas hus på SS er greit nok. Som butikker flest vil jeg si. NOen ansatte er flinke, noen er direkte farlige med masse feilinformasjon etc. BH er mer som et supermarked å regne, litt upersonlig, men stort utvalg og gode priser. 

Anonymous poster hash: 11291...bd6
Skrevet

På Babyshop på slependen er de utrolig serviceinnstillte. Har aldri gått mange minuttene der før de kommer og spør om jeg trenger hjelp (på lørdager har de kølappsystem for at alle skal få hjelp) og hadde med reklamasjon som de ordnet opp i engang uten problemer.

På alle Barnas Hus jeg har vært på har jeg alltid fått elendig service. Må som regel bryte opp de ansatte som står og henger i samtaler ved kassa. Prøver så godt jeg kan å unngå og kjøpe ting på Barnas Hus,

Anonymous poster hash: 93489...2b9
Skrevet

Handler heller på Babyshop på Slependen enn Barnas hus i Sandvika. Høyere servicenivå og de står på "pinne" for at du skal bli fornøyd. På Barnas Hus har jeg stort sett møtt på daffe og uinspirerte ekstrahjelper.

Anonymous poster hash: 67e39...171
Skrevet

Styr unna Barnas hus i Sandvika. Var der i sommer og skulle handle (bor ikke der, men skulle innom for å se). Fy søren for en elendig service, lite kunnskap og usikkerhet. Spurte det jeg vil si er enkle spørsmål som jeg mener er relevant med tanke på vognkjøp, men de hadde ikke peiling på noe :(
Endte opp med at jeg dro der fra i frustrasjon og handlet vogn inne i byen i stedenfor (usikker på hva det heter, men to barnebutikker i noen gater oppfor Karl Johan som ligger rett ved siden av hverandre). For en service på den butikken der de solgte emmaljunga hvertfall :)

Anonymous poster hash: 43619...cca
Skrevet

Superfornøyd med babyshop på slependen!! Utrolig bra service der. På barnas hus er de sure og lite hjelpsomme. Vi handler ikke der, vi får alt vi trenger på babyshop:)

Skrevet

Da høres det ut her som det absolutt er best å ta turen på Babyshop på Slependen:-)

HI

Anonymous poster hash: e9ce8...8b8
Skrevet

Styr unna Barnas hus i Sandvika. Var der i sommer og skulle handle (bor ikke der, men skulle innom for å se). Fy søren for en elendig service, lite kunnskap og usikkerhet. Spurte det jeg vil si er enkle spørsmål som jeg mener er relevant med tanke på vognkjøp, men de hadde ikke peiling på noe :(

Endte opp med at jeg dro der fra i frustrasjon og handlet vogn inne i byen i stedenfor (usikker på hva det heter, men to barnebutikker i noen gater oppfor Karl Johan som ligger rett ved siden av hverandre). For en service på den butikken der de solgte emmaljunga hvertfall :)

Anonymous poster hash: 43619...cca

Det er Rudo barnevognhuset.

Anonymous poster hash: c6dc9...c9f

Skrevet

Babyshop! Så fornøyd med ! Barnas hus er ikke like god på service. Opplevde til og med at en ansatt anbefalte oss å IKKE kjøpe en vare der, fordi det ikke var det sikreste alternativet! Det tapte de .mye penger på, men nå handler vi bare der:) så kanskje ikke:)

Skrevet

Babyshop! Så fornøyd med ! Barnas hus er ikke like god på service. Opplevde til og med at en ansatt anbefalte oss å IKKE kjøpe en vare der, fordi det ikke var det sikreste alternativet! Det tapte de .mye penger på, men nå handler vi bare der:) så kanskje ikke:)

Vel, er ikke nettopp det et eksempel på veldig god sevice???

Skrevet

Vel, er ikke nettopp det et eksempel på veldig god sevice???

Leste ikke siste linja. Så ja, vi er enige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...