MammantilNurket Skrevet 30. januar 2014 #26 Skrevet 30. januar 2014 (endret) Er du oppdratt under en trerot, eller??? Gå å vask munnen din med Asan! Det heter faktisk FIFFINETTEN!!!! Den riktige formuleringen er: "Har dere hår på fiffinetten?" Svaret er: "Det har ikke du noe med!" Fiffinetten høres egentlig minst like vulgært ut som f***a...Hvorfor ikke bare vulva eller jentetissen? Anonymous poster hash: 9c635...087 Fordi "vulva" får meg til å tenke på en karakter i den engelske TV-serien "Spaced" ...Det vil si han hadde Vulva som kunstnernavn *forstyrrende* Jentetissen?? Jeg er da ikke fem år heller Fiffinetten er flott, fjongt og herlig fjollete F.eks. "Vil du være med hjem å se på fiffinetten min? Jeg vil gjerne spille litt på klarinetten din ..." (Hvis man er i det poetiske hjørnet). Endret 30. januar 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #27 Skrevet 31. januar 2014 Er du oppdratt under en trerot, eller??? Gå å vask munnen din med Asan! Det heter faktisk FIFFINETTEN!!!! Den riktige formuleringen er: "Har dere hår på fiffinetten?" Svaret er: "Det har ikke du noe med!" Fiffinett klarer det umulige. Nemlig å lage det både vulgært, barnslig OG trashy på en gang. Anonymous poster hash: 7897a...c59
MammantilNurket Skrevet 31. januar 2014 #28 Skrevet 31. januar 2014 Er du oppdratt under en trerot, eller??? Gå å vask munnen din med Asan! Det heter faktisk FIFFINETTEN!!!! Den riktige formuleringen er: "Har dere hår på fiffinetten?" Svaret er: "Det har ikke du noe med!" Fiffinett klarer det umulige. Nemlig å lage det både vulgært, barnslig OG trashy på en gang. Anonymous poster hash: 7897a...c59 Ja! Fiffinett er et av de flotteste ordene i verden
Gjest 5 andre Skrevet 31. januar 2014 #29 Skrevet 31. januar 2014 Noe, men føler meg litt inspirert: http://minmote.no/2014/01/amerikansk-kleskjede-fronter-kjonnshar/ Nå har jeg fått noe å jobbe mot.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #30 Skrevet 31. januar 2014 Er du oppdratt under en trerot, eller??? Gå å vask munnen din med Asan! Det heter faktisk FIFFINETTEN!!!! Den riktige formuleringen er: "Har dere hår på fiffinetten?" Svaret er: "Det har ikke du noe med!" Fiffinett klarer det umulige. Nemlig å lage det både vulgært, barnslig OG trashy på en gang. Anonymous poster hash: 7897a...c59 Ja! Fiffinett er et av de flotteste ordene i verden Hehe, njaa Anonymous poster hash: 7897a...c59
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2014 #31 Skrevet 31. januar 2014 Usj, så pripne dere er! HI Anonymous poster hash: f1c2a...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå