Gå til innhold

Har dere hår på fitta?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er i svømmehallen, så prøver jeg å legge merke til om damer har hår på fitta eller ikke. Og det er overraskende mange som har skikkelig skog der nede. Bryr ikke folk seg om å barbere, eller i det minste stusse seg litt? Ikke lekkert når du nesten ikke får på deg badedrakten på grunn av skogen.

Anonymous poster hash: f1c2a...281

Skrevet

Trodde ikke man hadde lov til å sitte på dib i timene på ungdomskolen...........

Anonymous poster hash: f1e88...ea0
Skrevet

Du var jo sjarmerende.

Men nei, jeg har ikke hår på "fitta".

Anonymous poster hash: cd005...afc

Skrevet

Masse!!!

Anonymous poster hash: e082c...1bf

Skrevet

Bare vent til dere kommer i puberteten, da får dere hår.

Skrevet

Du kan jo ordlegge deg litt penere enn "fitta" så kanskje damene her inne gidder å svare.

Anonymous poster hash: 38b5a...436
Skrevet

Gud sa: "Bli skog!" Og det ble skog. ... Kan ikke krangle med sånt.

Prøvde meg allikevel på litt kultivering i ungdomstiden, men nå som det gamle skogholtet er pensjonert, og det ikke er noen interessante tømmerhoggere i nærheten, så har skogen fått vokse seg stor og frodig. Det har lite for seg å se ut som om om man er 12 når man er +-40. 

Anonymous poster hash: e70ce...3bf
Skrevet

Nei har aldri hatt bush , har barbert meg siden jeg begynte få hår så aner ikke hvordan jeg ser ut med skog. Ikke engang som høygravid gikk jeg rundt med bush. Nærmer meg førti og legger merke til det selv i fellesdusjer at jeg nesten alltid har minst hår av alle voksne/ tenåringer der. Men nå tar jeg vekk alt da :)

Anonymous poster hash: a3319...b49

Skrevet

Du har en meget usmakelig måte å formulere deg på HI! Men kan vel svare uansett...

Jeg er glatt under og stusser oppå. Om jeg tar vekk alt blir jeg bare rød og nuppete. Det synes jeg ser mye værre ut enn litt kort hår...

Jeg fjerner uansett ikke håret for å se bra ut. Gjør det for min egen nytelse. Oralsex er 100 ganger bedre, både for meg og mannen, når jeg er hårløs under ;)

Anonymous poster hash: 8bbde...64d
Skrevet

Er det bare jeg som ikke legger merke til sånt i fellesdusjer? Har mer enn nok med meg selv, å ikke se på andre kvinners underliv...

Anonymous poster hash: a70a5...3a8

Skrevet

Noen ganger og noen ganger ikke

Anonymous poster hash: c7f8b...03f

Skrevet

Vanligvis barberer jeg en del, i alle fall bikinilinjen og som regel mye av godsakene også. 

Men nå er jeg gravid og vi har ikke sex, ikke er det badesesong engang. Så da har jeg ikke giddet på månedsvis. Ingen som har interesse av hvordan det ser ut der nede for tiden :)... høvelen kommer nok tilbake når tvillingene er ute og kroppen blir en sexmaskin igjen!! Hoho.

Anonymous poster hash: 8c7c8...275
Skrevet

Ja. Jeg foretrekker å se voksen ut nedentil :)

Anonymous poster hash: 75713...a80

Skrevet

Gud sa: "Bli skog!" Og det ble skog. ... Kan ikke krangle med sånt.

Prøvde meg allikevel på litt kultivering i ungdomstiden, men nå som det gamle skogholtet er pensjonert, og det ikke er noen interessante tømmerhoggere i nærheten, så har skogen fått vokse seg stor og frodig. Det har lite for seg å se ut som om om man er 12 når man er +-40. 

Anonymous poster hash: e70ce...3bf

Man ser da ikke ut som et barn selv om man barberer da...

Anonymous poster hash: 7897a...c59

Skrevet

Blir litt kvalm av de som barberer seg nå, jeg barberte meg før, men har fått info av legen hvor urenslig og hvor mye bakterier det samler seg etter en barbering der nedentil. heldigvis så vil mannen min at jeg ikke skal barbere meg, han syns det ser ut som en jente og ikke en dame når det ikke er hår der nede.

Anonymous poster hash: c1c18...660
Skrevet

Nja, trimmer en velfrisert stripe. Liker å ha litt hår, men ikke no skog. Et lite bed kanskje :-)

Anonymous poster hash: db362...9d3

Skrevet

Er du oppdratt under en trerot, eller??? Gå å vask munnen din med Asan!

Det heter faktisk FIFFINETTEN!!!!

Den riktige formuleringen er: "Har dere hår på fiffinetten?"

Svaret er: "Det har ikke du noe med!"

Skrevet

Ja, av og til. Noen ganger shaver jeg vekk alt, noen ganger er det nokså grodd, men er aldri busk.

Anonymous poster hash: 39217...6ef

Skrevet

du fremstår ganske umoden både i ordbruk og ved at du faktisk er så opptatt av andres kjønnshår i offentlig dusj..

men uansett, jeg har hår ja. Men bare en tynn stripe foran. resten er barbert.

føler meg litt for "barnslig" og naken om det er helt glatt, men liker ikke å la det gro heller. Synes det klør, og ikke er så veldig pent.

Vært slik de siste 10 årene, siden jeg fikk hår der nede. Er 25, så ganske sent ute.

Tenker ikke så mye over hva andre velger, det er vel smak og behag.

Anonymous poster hash: fe5da...f08

Skrevet

Er du oppdratt under en trerot, eller??? Gå å vask munnen din med Asan!

Det heter faktisk FIFFINETTEN!!!!

Den riktige formuleringen er: "Har dere hår på fiffinetten?"

Svaret er: "Det har ikke du noe med!"

Fiffinetten høres egentlig minst like vulgært ut som f***a...

Hvorfor ikke bare vulva eller jentetissen?

Anonymous poster hash: 9c635...087

Skrevet

Dette er så utrolig interessant. Rart at man bryr seg om hva andre gjør. Spesielt det at det blir en slags kronkurranse om hva som er best mellom skogmusene og nakenmusene. Hva er førstepremien?

Jeg barberer fremstussen/dametissen/fiffinetten/vulva/fitta/musa, men har da hår. Barberhøvelen min klarer ikke få meg seg hårsekkene.

Jeg er sjelden i svømmehallen, mannen min har ingen preferanser når det kommer til kjønnshår, jeg utsetter meg for infeksjoner når jeg barberer og jeg føler meg litt naken og overfladisk når jeg er hos gynekolog. Men jeg barberer fordi jeg har gjort det en gang. Etter det har det vært uutholdelig å la det gro, fordi det begynner å klø etter noen dager, så da forsetter jeg med høvelen. Føler meg renere, og det er viktigere enn rene fakta når det kommer til akkurat dette. Har enda ikke hatt noen infeksjon eller underlivsplager selv om jeg har gjort det i sikkert 15 år.

Skrevet

Veldig spesielt å være så opptatt av andre damers underliv, altså.

Skrevet

Jeg trimmer hårveksten, barberer aldri bort alt. Jeg synes det ser rart ut når voksne/modne kvinner har et glatt berg. 

Skrevet

Barberer vekk alt når jeg først er fremme med høvelen. Ikke hver uke nå på vinteren, men aller minst en gang i

mnd.

Kjært barn har mange navn :P

Skrevet

Sjarmerende at du ser på andres kjønnshår 😳

Jeg har hår nedentil, men tar bikinilinja og stusser. For min del blir det helt feil å glattbarbere. Kjønnshår er sexy og viser at man har passert puberteten😉

Hva andre gjør bryr jeg meg svært lite om. Og en dametiss er jeg såpass uinteressert i, og ofrer ikke en halv kalori for å sjekke hvordan andre trimmer eller ikke trimmer busken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...