Gå til innhold

Jeg er endelig gravid.

Anbefalte innlegg

Da har jeg også endelig fått positiv test! Endelig har jeg også blitt gravid. Det er så rart etter all den mislykkede prøvingen så plutselig var det min tur! Det er så utrolig å tenke på! Jeg er så utrolig glad!

Det er flere som har skrevet at de har fulgt med på meg så jeg ville bare skrive her at endelig ble jeg gravid 😄😄

Takk til alle som heiet på meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144116061-jeg-er-endelig-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg også endelig fått positiv test! Endelig har jeg også blitt gravid. Det er så rart etter all den mislykkede prøvingen så plutselig var det min tur! Det er så utrolig å tenke på! Jeg er så utrolig glad!

Det er flere som har skrevet at de har fulgt med på meg så jeg ville bare skrive her at endelig ble jeg gravid

Takk til alle som heiet på meg!

Gratulerer så mye =) Så gøy =) Hvor mange pp. brukte dere?

Annonse

Annonse

Har du fortalt det til mannen enda? :-)

Ja! Det var veldig gøy. Møtte han på togstasjonen da han kom med nattoget og ga han en god klem og smilte fra øre til øre og sa jeg er gravid! Han ble kjempeglad og veldig veldig overrasket. Det var så gøy. Ingen som har konsentrert seg på jobb i dag i hvert fall =P

Å nå er vi bare så glad og fornøyd. Prøver å fordøye det og forstå at det virkelig er sant.

Har du fortalt det til mannen enda? :-)

Ja! Det var veldig gøy. Møtte han på togstasjonen da han kom med nattoget og ga han en god klem og smilte fra øre til øre og sa jeg er gravid! Han ble kjempeglad og veldig veldig overrasket. Det var så gøy. Ingen som har konsentrert seg på jobb i dag i hvert fall =P

Å nå er vi bare så glad og fornøyd. Prøver å fordøye det og forstå at det virkelig er sant.

Hurra for deg, Sokkedyret!! Nå ønsker jeg meg det samme, positiv test om 6-7 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...