amandine Skrevet 3. februar 2014 #26 Skrevet 3. februar 2014 Forresten, om dere nå når dere er i gang finner oppskrift på lue(crochet beanie) og kjøper garn med http://www.seeme.no/REFLEKSGARN refleks til å blande i , så har dere fornuftig prosjekt til store og små. Anbefaler denne boken, den er utsolgt hos Cappelen men finnes rundt omkring. http://globalhobby.no/index.php?mapping=71&sok_str=337056 Og masse fine oppskrifter hos Drops på garnstudio.com
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. februar 2014 #27 Skrevet 4. februar 2014 Hvis man ikke er på heklern eller pjonern, så har morild.no fine luer med reflekstråd strikket inn. Jeg har en slik og føler meg skikkelig hipp og kul og rå assa Men whoopeti whoop - det var neonfargede heklenåler med i siste mollie makes!!! Så kanskje kanskje jeg også blir en pjoner Mye moro vi kan ha med det her - jeg pjoner, altså er jeg. To pjone or not to pjone - that's the questions og jeg kunne fortsatt hehe
Musemorbr / Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #28 Skrevet 4. februar 2014 Hvis man ikke er på heklern eller pjonern, så har morild.no fine luer med reflekstråd strikket inn. Jeg har en slik og føler meg skikkelig hipp og kul og rå assa Men whoopeti whoop - det var neonfargede heklenåler med i siste mollie makes!!! Så kanskje kanskje jeg også blir en pjoner Mye moro vi kan ha med det her - jeg pjoner, altså er jeg. To pjone or not to pjone - that's the questions og jeg kunne fortsatt hehe Pjoning blir snart den nye greia. Alle kule folk kommer til å gjøre det. Snart hører du "hva skal du til helga? Blir det noe pjonings?" Cava og pjoning blir plutselig det alle fruentimerene sysler med etter barna er i seng.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 5. februar 2014 #29 Skrevet 5. februar 2014 Vil du være med hjem og se på pjoninga mi? Oh the joy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå