Gå til innhold

Er det greit at forumet driv med politisk argumentasjon i ein sticky tråd?

Anbefalte innlegg

Det synes slett ikkje eg.  Når ein gjer tråden til Susanne Kaluza sticky framstår det som om forumadministrasjonen står bak/støttar innlegget der ho argumenterar mot reservasjonsretten til legane, og dette provoserar meg, då eg trudde eg var medlem i eit politisk nøytralt forum.  Eg seier ja til oppheta politiske debattar mellom medlemmene her, men ikkje at forumadministrasjonen skal legge opp til/ ta side i debatten.

Endret av soleia

Fortsetter under...

Absolutt ikke!! Dette er å gå for langt! Blir ordentlig provosert! Dette formuet regnet jeg som en "nøytral"plattform der ulike temaer kan diskuteres. Redaktør bør ABSOLUTT ikke fronte sine saker her!

Har fått med meg at hund driver med blogging eller noe sånt, men hva gjør hun her? Og hvorfor får denne tråden sticky? Hvis hun ønsker en diskusjon rundt dette, kan hun vel bli med i en av trådene som allerede omhandler dette temaet? Eller er det for å kunne stå frem med fullt navn og bli lagt merke til at den blir hengende på toppen på den måten?

Anonymous poster hash: 55250...6a2

Har fått med meg at hund driver med blogging eller noe sånt, men hva gjør hun her? Og hvorfor får denne tråden sticky? Hvis hun ønsker en diskusjon rundt dette, kan hun vel bli med i en av trådene som allerede omhandler dette temaet? Eller er det for å kunne stå frem med fullt navn og bli lagt merke til at den blir hengende på toppen på den måten?

Anonymous poster hash: 55250...6a2

Ho er faktisk redaktør for forumet. http://www.susannekaluza.com/?page_id=5

Noen vil at fastlegekontoret skal være en nøytral sone og andre vil at Dib skal være en nøytral sone. Man får det ikke alltid som man ønsker, men er visstnok såre enkelt å gå et annet sted for å få innfridd sine ønsker

Noen vil at fastlegekontoret skal være en nøytral sone og andre vil at Dib skal være en nøytral sone. Man får det ikke alltid som man ønsker, men er visstnok såre enkelt å gå et annet sted for å få innfridd sine ønsker

Tenkte ikkje at denne tråden skulle handle om reservasjonsretten, men om Dib skal vere eit nøytralt forum eller eit forum der redaktøren fremmar sitt personlege politiske syn.  Om det viser seg at dette er intensjonen til forumet tenkjer eg at eg, og kanskje fleire med meg, vil finne oss eit anna forum å frekventere. 

Synes forumadministrasjonen bør klargjere kva intensjonar dei har med forumdrifta, anna enn det opplagte at dei vil dra inn reklamepengar.

Annonse

Hei,

Susanne er redaktør for Foreldre.no, og har også redaktøransvar for Din baby og Barn i magen.

Det burde ha kommet mer tydelig frem i innlegget, noe vi beklager. Elin vil komme med mer informasjon i morgen.

Når det gjelder spørsmålet om at tråden var sticky, så var det en feiltakelse fra vår side. Jeg har nå fjernet dette.

Kira

Brukermoderator

Heisann.

Først og fremst, at den lå sticky var min feil. Det skulle den ikke har gjort. Beklager det.

Så - Susanne Kaluza er ny redaktør på Foreldre.no, som forumene våre ligger inn under.

Det er ikke noen hemmelighet at hun brenner for reservasjonssaken, så hun vil bare prøve å komme i dialog med brukerne våre rundt dette temaet. Og det synes jeg er helt greit.

Men hun skulle kanskje ha presentert seg bedre, og det skal jeg be henne gjøre her på ris og ros. Så kan dere bli bedre kjent med henne.

For ordens skyld - hun vil ikke har noen admin-rolle i forumet, verken på mitt nivå, Anne Victoria sitt nivå eller brukermoderatorenes nivå. Hun skal ha ansvar for det redaksjonelle på foreldre.no og app'er som uke for uke og diverse.

Så da håper jeg dere tar henne vel i mot.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...