Gå til innhold

Hvordan får jeg til vanlig nettbank på tab?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min laptop er på verksted og vi skulle gjerne betalt noen regninger. Men jeg får ikke til å komme inn i nettbanken. Kommer inn på hovedsiden til sparebank1, men når jeg taster fødselsnr kommer jeg ikke videre. Det kommer opp feilmelding :(

Får heller ikke laste ned java..

Noen som har peiling?

Skrevet

Kan man ha java på tab da? Jeg har jøss og det må jeg bruke apper for ipad og bank id app. Du kan kanskje laste ned noe ?

Skrevet

Nei jeg fikk ikke til java på taben.. Hva er jøss? Om jeg laster ned sparebank appen får jeg kun opp mobilbank og har forstått det som at jeg trenger egne engangskoder da og at vanlig nettbank med brikke faller bort?

Jeg har mobilbank på telefonen, men får ikke betale regninger på den..

Skrevet

du får betalt regninger i sparebank 1 ain app på tab. Engangskode er jo koden fra brikken...

Skrevet

Det gikk ikke med brikka på engangskoden. Har prøvd det før også, på telefonen uten hell..

Skrevet

Eh. Sparebank1 ? Det skal funke med app da altså.Ring kundeservice å få hjelp :)

Skrevet

Jeg bruker sparebank 1 sin app og betaler regninger fra både mobil og ipad. Bruker den vanlige kodebrikken

Anonymous poster hash: e8443...3b3

Skrevet

Ok da prøver jeg det :) Takk for svar :D

Skrevet

Har spurt en som har sparebank1 app han sier han logger inn med passord og kode.

Skrevet

Jeg måtte ringe sparebanken 2 ganger. Det viser seg at appen ikke virker på tab, bare på ipad.

Den andre tingen var at vi ikke har bank id i sparebanken, men i vår tidligere bank. Dette må vi i banken å fikse slik at vi får ny kodebrikke som åpner for alle tjenester i sparebanken sine nettjenester. Så nå prøver mannen å få gang på sin gamle maskin eller så må vi låne en maskin for å få betalt regninger til jeg er frisk nok til å kjøre den timen for å hente lånedata.

Tusen takk for hjelpen dere er så gode :D

Skrevet

Du kan ikke prøve telebank da? Eller spørre naboen pent om å få betale? Det tar jo ikke lang tid, du hadde glatt fått låne min til det... Hjemme hos meg riktignok.

Skrevet

Jeg måtte ringe sparebanken 2 ganger. Det viser seg at appen ikke virker på tab, bare på ipad.

Den andre tingen var at vi ikke har bank id i sparebanken, men i vår tidligere bank. Dette må vi i banken å fikse slik at vi får ny kodebrikke som åpner for alle tjenester i sparebanken sine nettjenester. Så nå prøver mannen å få gang på sin gamle maskin eller så må vi låne en maskin for å få betalt regninger til jeg er frisk nok til å kjøre den timen for å hente lånedata.

Jeg har tab og ipad og den virker på begge deler hos meg.

Er nok kosebrikken som er problemet da ja. I vanlig nettbank kan man jo velge hvilken kosebrikke man skal bruke, mens på app'en tar den automatisk sparebank 1 sin.

Skrevet

Kodebrikke skal det såklart stå;)

Skrevet

Jeg har tab og ipad og den virker på begge deler hos meg.

Er nok kosebrikken som er problemet da ja. I vanlig nettbank kan man jo velge hvilken kosebrikke man skal bruke, mens på app'en tar den automatisk sparebank 1 sin.

Så rart :o Da skal jeg jammen prøve appen når vi har fått nye brikker så vi har backup dersom laptopen må på verksted igjen.

Etter et par timer med oppdatering virker i alle fall mannen sin gamle laptop til å betale regninger med enn så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...