Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 "Alle" synes han er sååå sexy i Varg Veum filmene. Men jeg ser ikke hva "alle" mener, for synes han både ser ig virker så ustelt i filmene.. Enig i at han privat er kjekkere.. Anonymous poster hash: e1e51...da7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Varg Veum er Bergenser. Trond Erik er ikke det. Blir irritert bare av det. Anonymous poster hash: dc5d9...087
*Miss Marple* Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ser virkelig heller ikke hva som er så sexy med han. Greit at det kan være fint med mannemenn, men er enig i at han virker uren og ustelt. Privat er han heller ikke min kopp te, men litt bedre enn Veum er han jo
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Varg Veum er Bergenser. Trond Erik er ikke det. Blir irritert bare av det. Anonymous poster hash: dc5d9...087 Han er faktisk oppkalt etter Veum, et sted i Østfold. Så han er helt egentlig østfolding Anonymous poster hash: 87f51...7d5
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Ja. Men Varg ER Bergenser i bøkene. Jeg er oppkalt etter en Russisk Keiserinne men snakker ikke russisk for det. Anonymous poster hash: dc5d9...087
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Har ikke sett han som Varg Veum, men husker godt da han ofte kom på cafeen jeg jobbet på under studiene. Ble helt mo i knærne av den dype stemmen hans, hehe Han heter forresten Trond Espen Seim Anonymous poster hash: 70757...389
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Har ikke sett han som Varg Veum, men husker godt da han ofte kom på cafeen jeg jobbet på under studiene. Ble helt mo i knærne av den dype stemmen hans, hehe ;)Han heter forresten Trond Espen Seim Anonymous poster hash: 70757...389 Takk, Trond Espen var det HI Anonymous poster hash: e1e51...da7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Tja.. Østfolding? Det med "Varg i veum" er noe norrøne greier, som forfatteren antageligvis har valgt fordi han er åsatroende, og eller djevledyrker! Og Bergen blir omtrent dyrket i bøkene, både gatene, vannene og dialekten. Så litt dårlig at de ikke har bergenske skuespillere. Men det norske skuespillermiljøet er tross alt ikke så stort, og slett ikke det bergenske. Husker best Trond Espen Seim fra serien der han er politimann som blir forelsket i den narkomane Ane Dahl Torp. Anonymous poster hash: b7467...204
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Tja.. Østfolding? Det med "Varg i veum" er noe norrøne greier, som forfatteren antageligvis har valgt fordi han er åsatroende, og eller djevledyrker! Og Bergen blir omtrent dyrket i bøkene, både gatene, vannene og dialekten. Så litt dårlig at de ikke har bergenske skuespillere. Men det norske skuespillermiljøet er tross alt ikke så stort, og slett ikke det bergenske. Husker best Trond Espen Seim fra serien der han er politimann som blir forelsket i den narkomane Ane Dahl Torp. Anonymous poster hash: b7467...204 Er du like kranglete utenfor dib? Anonymous poster hash: e1e51...da7
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Tja.. Østfolding? Det med "Varg i veum" er noe norrøne greier, som forfatteren antageligvis har valgt fordi han er åsatroende, og eller djevledyrker! Og Bergen blir omtrent dyrket i bøkene, både gatene, vannene og dialekten. Så litt dårlig at de ikke har bergenske skuespillere. Men det norske skuespillermiljøet er tross alt ikke så stort, og slett ikke det bergenske. Husker best Trond Espen Seim fra serien der han er politimann som blir forelsket i den narkomane Ane Dahl Torp. Anonymous poster hash: b7467...204 Er du like kranglete utenfor dib? Anonymous poster hash: e1e51...da7 Hun har jo et vesentlig poeng da, absolutt ikke noe i bøkene tyder på at Østfold er relevant;) Anonymous poster hash: 632d5...4f9
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #11 Skrevet 6. mars 2015 Forfatterens mor er fra Fredrikstad og Veum er brukt for å hedre henne(Veum er et sted utenfor Fr.stad)samtidig som det har latin betydning. Anonymous poster hash: e75e8...e39
Hjertefru Skrevet 6. mars 2015 #12 Skrevet 6. mars 2015 Han er jo ikke SÅ flott å se på, men DEN stemmen....*smelt*
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #14 Skrevet 6. mars 2015 Les Staalesens trilogi om 1900-tallet! Da vil dere finne ut at den litterære Varg Veum er født i Sogn og Fjordane et sted, klarer ikke å huske om det var i Nord- eller Sunnfjord. Anonymous poster hash: 14a87...53d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #15 Skrevet 6. mars 2015 Gammel ustelt mann. Idiotisk å velge en østlending Anonymous poster hash: b4376...a10
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #16 Skrevet 6. mars 2015 Les Staalesens trilogi om 1900-tallet! Da vil dere finne ut at den litterære Varg Veum er født i Sogn og Fjordane et sted, klarer ikke å huske om det var i Nord- eller Sunnfjord. Anonymous poster hash: 14a87...53d Født ja. Det betyr ikke at du har tilknytning dit likevel. Jeg ble født i en ambulanse, det betyr ikke at jeg er så veldig knyttet til ambulanser akkurat. Anonymous poster hash: e75e8...e39
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #17 Skrevet 6. mars 2015 Les Staalesens trilogi om 1900-tallet! Da vil dere finne ut at den litterære Varg Veum er født i Sogn og Fjordane et sted, klarer ikke å huske om det var i Nord- eller Sunnfjord. Anonymous poster hash: 14a87...53d Født ja. Det betyr ikke at du har tilknytning dit likevel. Jeg ble født i en ambulanse, det betyr ikke at jeg er så veldig knyttet til ambulanser akkurat. Anonymous poster hash: e75e8...e39 Som sagt, les bøkene. I den trilogien opptrer Varg Veum som barn og voksen, og som barn var han født av vestlandske foreldre i ei vestlandsbygd. Gode bøker, forøvrig. Anonymous poster hash: 14a87...53d
Mrs. Kaizer Skrevet 6. mars 2015 #18 Skrevet 6. mars 2015 Åh, han er hot!! Både som Varg Veum og som Trond Espen Seim😍
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #19 Skrevet 6. mars 2015 Tja.. Østfolding? Det med "Varg i veum" er noe norrøne greier, som forfatteren antageligvis har valgt fordi han er åsatroende, og eller djevledyrker! Og Bergen blir omtrent dyrket i bøkene, både gatene, vannene og dialekten. Så litt dårlig at de ikke har bergenske skuespillere. Men det norske skuespillermiljøet er tross alt ikke så stort, og slett ikke det bergenske. Husker best Trond Espen Seim fra serien der han er politimann som blir forelsket i den narkomane Ane Dahl Torp. Anonymous poster hash: b7467...204 Varg i veum er ikke noe norrøne greier, det er et uttrykk som betyr omtrent det samme som ugler i mosen - noe skjult som kan være litt skummelt eller dårlig. Trond Espen er vel ellers blant de minst sexy menn jeg kjenner. Syns han er god som rollen Robert i Arvingene, men han ser ubarbert og sjaskete ut i alle roller... Anonymous poster hash: 4b212...dd2
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #20 Skrevet 6. mars 2015 Les Staalesens trilogi om 1900-tallet! Da vil dere finne ut at den litterære Varg Veum er født i Sogn og Fjordane et sted, klarer ikke å huske om det var i Nord- eller Sunnfjord. Anonymous poster hash: 14a87...53d Født ja. Det betyr ikke at du har tilknytning dit likevel. Jeg ble født i en ambulanse, det betyr ikke at jeg er så veldig knyttet til ambulanser akkurat. Anonymous poster hash: e75e8...e39 Som sagt, les bøkene. I den trilogien opptrer Varg Veum som barn og voksen, og som barn var han født av vestlandske foreldre i ei vestlandsbygd. Gode bøker, forøvrig. Anonymous poster hash: 14a87...53d Ehm nei...Varg Veum blir unnfanget på en rutebåt mellom Rogaland og Bergen. Hans mor var da allerede gift med en mann som fort forsto at Varg ikke var hans. Moren var fra Hjelmeland og han som Varg trodde var far var fra Sogn og Fjordane (husker ikke hvor). De bodde i Bergen og Varg vokste opp der. Anonymous poster hash: e8b46...d12
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2015 #21 Skrevet 6. mars 2015 Les Staalesens trilogi om 1900-tallet! Da vil dere finne ut at den litterære Varg Veum er født i Sogn og Fjordane et sted, klarer ikke å huske om det var i Nord- eller Sunnfjord. Anonymous poster hash: 14a87...53d Født ja. Det betyr ikke at du har tilknytning dit likevel. Jeg ble født i en ambulanse, det betyr ikke at jeg er så veldig knyttet til ambulanser akkurat. Anonymous poster hash: e75e8...e39 Som sagt, les bøkene. I den trilogien opptrer Varg Veum som barn og voksen, og som barn var han født av vestlandske foreldre i ei vestlandsbygd. Gode bøker, forøvrig. Anonymous poster hash: 14a87...53d Ehm nei...Varg Veum blir unnfanget på en rutebåt mellom Rogaland og Bergen. Hans mor var da allerede gift med en mann som fort forsto at Varg ikke var hans. Moren var fra Hjelmeland og han som Varg trodde var far var fra Sogn og Fjordane (husker ikke hvor). De bodde i Bergen og Varg vokste opp der. Anonymous poster hash: e8b46...d12 Pokker! Husker jeg så feil, altså? Hmm... Må lese bøkene på nytt! Men noen har lånt dem og jeg husker selvfølgelig ikke hvem. Anonymous poster hash: 14a87...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå