Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg skal på konsultasjon om disse hos aleris. Jeg er 20kg overvektig. Har tenkt mest på banding. Erfaringer? Anonymous poster hash: 95381...032
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Trolleri trollera...Det er vel ingen som av egen fri vilje velger (eller får godkjent) slankeoperasjon med 20 kg overvekt?Uansett så kan jeg ikke fatte at noen med så lite overvekt i det hele og store i det heletatt vurderer slankeoperasjon Er nok mye billigere og ikke minst sunnere for deg i det lange løp og få hjelp av en personlig trener og ernæringsfysiolog til å komme deg på rett spor. Anonymous poster hash: 95ea5...cdd
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Sleeve! Anonymous poster hash: ea68a...6da
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor spør du om dette på et forum som heter "Barn i magen"? Finnes det ikke et annet sted du kan få informasjon om dette? Anonymous poster hash: f7ff4...c71
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 IKKE ta denne operasjonen pga 20 kg overvekt! Det er snakk om operasjon... 20 kg er ingenting Anonymous poster hash: 26501...6e9
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 20 kg? Latskap... Jeg har gått ned 60 kg på et år ved å kutte alt av brus, sjokolade osv... LATSKAP!!!! Anonymous poster hash: caad7...b25
Tabitha Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Fettsuging er vel mer passende for en overvekt på 20 kg? Eller mer løping, selvsagt.
Gjest Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Var selv inne på tanken i fjor, men fant ut at dette er latskap som flere her skriver. Og har gått ned 15 kilo hittil ved trening, kostholdomlegging og kutte ned på go`saker om kveldene. Ikke alltid dette er den enkleste veien til et slankere liv!
Suppehue Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Så dum er ingen. Gå å bruk tiden på noe mer fornuftig enn å lage fiktive problemstillinger.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har tatt sleeve og låg sammen med en dame som var ca 15 kg overvektig og som tok gastric bypass, så jo, man får godkjent operasjon med over 30 i bmi på private klinikker. Jeg hadde heller ikke tatt operasjon for 'kun' 20 kg, men har forståelse for at man i fortvilelsen vurderer det. Men husk at det er en stor operasjon som ikke kan gjøres om og det er mange som får til dels alvorlige og plagsomme bivirkninger. Når du 'kun' har 20 kg tenker jeg at faren for å bli undervektig er svært stor og det er ikke bedre enn å være overvektig, selv om det kan friste når man er drittlei av å slite med vekten. Men som sagt, det er en stor risiko, det er mye jobb i ettertid og det er absolutt ingen enkel vei til å li normalvektig. Anonymous poster hash: 3ab06...fed
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #11 Skrevet 29. januar 2014 Så dum er ingen. Gå å bruk tiden på noe mer fornuftig enn å lage fiktive problemstillinger. Hvorfor svarer du sånn? Det er tydelig at du ikke aner hva du snakker om, så bare rull inn fordommene dine og ta deg ei pæra. Anonymous poster hash: 3ab06...fed
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #12 Skrevet 29. januar 2014 gå ut å tren istedet,og spis sunt,så mye enklere...OG billigere OG bedre Anonymous poster hash: 9f187...084
Suppehue Skrevet 29. januar 2014 #13 Skrevet 29. januar 2014 Så dum er ingen. Gå å bruk tiden på noe mer fornuftig enn å lage fiktive problemstillinger.Hvorfor svarer du sånn? Det er tydelig at du ikke aner hva du snakker om, så bare rull inn fordommene dine og ta deg ei pæra. Anonymous poster hash: 3ab06...fed Jeg vet faktisk hva jeg snakker om. Å operere seg for tyve kilo er idiotisk.
Suppehue Skrevet 29. januar 2014 #14 Skrevet 29. januar 2014 Trolleri trollera... Det er vel ingen som av egen fri vilje velger (eller får godkjent) slankeoperasjon med 20 kg overvekt? Uansett så kan jeg ikke fatte at noen med så lite overvekt i det hele og store i det heletatt vurderer slankeoperasjon Er nok mye billigere og ikke minst sunnere for deg i det lange løp og få hjelp av en personlig trener og ernæringsfysiolog til å komme deg på rett spor. Anonymous poster hash: 95ea5...cdd Helt enig!! Du får ganske mange timer hos personlig trener for 120.000
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #15 Skrevet 29. januar 2014 Så dum er ingen. Gå å bruk tiden på noe mer fornuftig enn å lage fiktive problemstillinger.Hvorfor svarer du sånn? Det er tydelig at du ikke aner hva du snakker om, så bare rull inn fordommene dine og ta deg ei pæra. Anonymous poster hash: 3ab06...fed Jeg vet faktisk hva jeg snakker om. Å operere seg for tyve kilo er idiotisk. Det var ikke det du sa. Du sa at så dum er ingen. Som du ser av innlegget mitt over, så er det mennesker som er så 'dum', og så lenge du ikke vet hva det gjør med psyken og den fysiske helsen til hi å være 20 kg overvektig og hvorfor hun vurderer en operasjon i stede for naturlig vektnedgsng, så aner du ikke hva du snakker om, nei! Så tenk deg litt om før du spyr ut fordommee dine, du aner ikke hvor hard de kan treffe. Det er lov å bruke hodet selv om du mener at du har enerett på vettet. Anonymous poster hash: 3ab06...fed
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor spør du om dette på et forum som heter "Barn i magen"? Finnes det ikke et annet sted du kan få informasjon om dette? Anonymous poster hash: f7ff4...c71 Dette er jo et fellesforum for barn i magen og din baby så mange som ikke er gravide også
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #17 Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor spør du om dette på et forum som heter "Barn i magen"? Finnes det ikke et annet sted du kan få informasjon om dette? Anonymous poster hash: f7ff4...c71 Dette er jo et fellesforum for barn i magen og din baby så mange som ikke er gravide også Og barnet mitt (forum). Anonymous poster hash: cf35a...595
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #18 Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor spør du om dette på et forum som heter "Barn i magen"? Finnes det ikke et annet sted du kan få informasjon om dette? Anonymous poster hash: f7ff4...c71 Dette er jo et fellesforum for barn i magen og din baby så mange som ikke er gravide også Og barnet mitt (forum). Anonymous poster hash: cf35a...595 La de ikke ned barnet mitt? Uansett, spørsmål av alle slag er lov. Du får velge å kun gå inn på gravidetrådene da, vet du... Anonymous poster hash: cefc8...95f
Tabitha Skrevet 29. januar 2014 #19 Skrevet 29. januar 2014 Det er klassisk at private aktører stiller lavere krav enn det offentlige, før de utfører løfting, fettsuging, slankeoperasjoner, puppeforstørrelser og andre ting. Dette bør man som (mulig) pasient ha i mente.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #20 Skrevet 29. januar 2014 Trolleri trollera...Det er vel ingen som av egen fri vilje velger (eller får godkjent) slankeoperasjon med 20 kg overvekt?Uansett så kan jeg ikke fatte at noen med så lite overvekt i det hele og store i det heletatt vurderer slankeoperasjon :(Er nok mye billigere og ikke minst sunnere for deg i det lange løp og få hjelp av en personlig trener og ernæringsfysiolog til å komme deg på rett spor. Anonymous poster hash: 95ea5...cdd Dette viste du intet om. Ikke noe problem å gå godkjent slankeoperasjon ved 20 kg overvekt (privat eller offentlig). HI tenk deg om. Er du virkelig villig til å ta en operasjon med mange svært alvorlige komplikasjoner for 20 kg? Og er du villig til å få livet totalt endret og måtte ta hensyn til forandringer som kommer etter en operasjon for kun 20 kg? Anonymous poster hash: d0f93...1c3
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #21 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har tatt sleeve, men hadde dobbelt så mye overvekt som deg.... De første dagene etter operasjonen var helt jævlige, men etter det så har jeg ikke hatt en eneste bivirkning. Jeg spiser sunn mat i små porsjoner, og trimmer 4-5 dager i uka. Anonymous poster hash: 750dc...6cf
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #22 Skrevet 29. januar 2014 Jeg har også tatt sleeve... Hadde ikke gått igjennom det pga 20 kg Hadde 45 kg overvekt Har hørt om masse bivirkninger Jeg selv har slitt med gallestein - AUUUU Anonymous poster hash: 26501...6e9
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2014 #23 Skrevet 29. januar 2014 Hvorfor spør du om dette på et forum som heter "Barn i magen"? Finnes det ikke et annet sted du kan få informasjon om dette? Anonymous poster hash: f7ff4...c71 Dette er jo et fellesforum for barn i magen og din baby så mange som ikke er gravide også Og barnet mitt (forum). Anonymous poster hash: cf35a...595 La de ikke ned barnet mitt?Uansett, spørsmål av alle slag er lov. Du får velge å kun gå inn på gravidetrådene da, vet du... Anonymous poster hash: cefc8...95f Jeg tror det. Vi var en liten gjeng der som koste oss og alternativet var dårlig så jeg tror flere kom inn hit på dib da
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #24 Skrevet 29. januar 2014 Sleeve. Sjekk klinikken på Gjøvik, den er en del billigere enn Aleris Anonymous poster hash: 4fa85...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå