Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Jeg skal ut med barna i barnehagen som er 2 år,å oppgaven jeg har fått er at jeg skal finne på noe pedagogisk med barna. Noen som har forslag? Jeg må også forklare hva som er pedagogisk med det vi gjør. Trengee tips! Anonymous poster hash: 5ef98...023
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Hva er det du ønsker de skal lære da? Pedagogikk brukes jo i alle sammenhenger. Skal de lære at snø er kaldt? La dem ta av seg vottene. Skal de bli glade i musikk? sett på musikk ute og syng med dem. Skal de øve opp bevegelse? La den leke i en liten bakke, gå opp, skli eller rukke ned osv Anonymous poster hash: c98a5...80d
skjotta Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Mal snøen med vann og maling på flaske/sprayflaske. Da lærer de farger og at snø smelter når den blir våt. (Fordi vannet er varmere enn snøen)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Er dessverre ikke snø her. Anonymous poster hash: 5ef98...023
Edelweis Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Er det sølepytter? Salo i sølepytter er en slager. Lag fuglemat av solsikkefrø og smult og hell i gamle melkekartonger når de stivner ta av kartongen og heng opp meisblokkene. Lag islykter ute om det er minus grader. Hvor pedagogikken er klarer du fint å tenke deg til. Google didaktisk plan i bhg så får du eksempler :-)
Edelweis Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Er det sølepytter? Salo i sølepytter er en slager. Lag fuglemat av solsikkefrø og smult og hell i gamle melkekartonger når de stivner ta av kartongen og heng opp meisblokkene. Lag islykter ute om det er minus grader. Hvor pedagogikken er klarer du fint å tenke deg til. Google didaktisk plan i bhg så får du eksempler :-)
me_87 Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Snakk med læreren din så har nok hun ideer for å hjelpe deg på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå