Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #1 Skrevet 29. januar 2014 Hører jo så mange syke historier ang det selskapet, men er det bare den fjæra og hønene, eller er det ikke trygt å fly med de? Skal ut å reise og sparer over 2000kr på å bruke de i stedetfor SAS... Anonymous poster hash: 307e9...efd
mamma_til_verdens_beste Skrevet 29. januar 2014 #2 Skrevet 29. januar 2014 Hvor skal du da? Det er jo bare den Dreamlineren det er noe med. Har flydd med de mange ganger, men ikke Dreamliner.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #3 Skrevet 29. januar 2014 Som nevnt over. Det er dreamlinerflyet som har problemer. Jeg flyr bare norwegian. Innland og Europa, og er veldig fornøyd. Spesielt i de perioder det streikes i SAS. Da er det kult å gå rett på Norwegian når misfornøyde SAS passasjerer sitter sure igjen i avgangshallen. Jeg fløy en periode flere ganger i måneden til København og Stockholm og har aldri opplevd noe tull. Anonymous poster hash: 9468f...9d1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #4 Skrevet 29. januar 2014 Skal bare fly innenlands. Så da regner jeg med det går bra Har dessverre fått en frykt for å fly, særlig etter at ungene ble født. Så da skremmer den minste ting meg.. Takk for svar Anonymous poster hash: 307e9...efd
Josette Skrevet 29. januar 2014 #5 Skrevet 29. januar 2014 Selvsagt er det trygt. Med de har ikke samarbeidsavtaler, dermed blir en stående fast om det blir problemer med flyene deres. SAS er med i bla staralliance, så får de problemer med fly så sender de sine passasjerer med sine samarbeidspartner. Slik sett er det mer behagelig å fly med f.eks SAS.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. januar 2014 #6 Skrevet 29. januar 2014 Hva skulle være problemet med det? Det er jo ikke utrygt uansett, de setter flyene på bakken hvis det er problemer. Og det er derfor det har blitt forsinkelser, men da kun med Dreamliner, som de ikke flyr med innenriks. Jeg fløy med Norwegian i forrige uke, to turer, gikk finfint det. Kun 20 min forsinkelse på hjemveien, og da pga været. God hjelp av de ansatte også, jeg reiste alene med to små barn.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 29. januar 2014 #7 Skrevet 29. januar 2014 Skal bare fly innenlands. Så da regner jeg med det går bra Har dessverre fått en frykt for å fly, særlig etter at ungene ble født. Så da skremmer den minste ting meg.. Takk for svar Anonymous poster hash: 307e9...efd Har det sånn jeg også. Sitter med hjertet i halsen og høy puls, samt lytter til hver minste lyd. Sønnen vår på bare 2 år har vært med å fly hvertfall 12 ganger nå, og nesten alltid med Norwegian, så det går jo bra Veldig trygt å fly her i landet.
Gjest Eilicic Skrevet 29. januar 2014 #8 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ar bare brukt Norwegian når jeg har flydd fløy fra Evenes til Oslo i jula og skal nedover en tur nå og i påsken, og jeg flyr bare med Norwegian : )
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #9 Skrevet 29. januar 2014 Nei. De har den høyeste dødsraten av alle flyselskap i Europa. Garantert flystyrt hver gang. Anonymous poster hash: c98d2...069
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #10 Skrevet 29. januar 2014 Nei. De har den høyeste dødsraten av alle flyselskap i Europa. Garantert flystyrt hver gang. Anonymous poster hash: c98d2...069 Morsom du Jeg VET jo at det er sånn passe trygt.. Men slike saker som dette skremmer meg http://www.nordlys.no/nyheter/article7113814.ece Er klar over at dette er i utlandet, men det er Norwegian.. Så da begynner man jo å tenke.. Hater å fly med disse store flyene. Føler meg 100 ganger tryggere i propellflyene til Widerøe Men vi berger vel sikkert Anonymous poster hash: 307e9...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå