Gå til innhold

Spiser jeg mye, lite, passe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg har lagt på meg en del, spesielt rumpe, lår og ansikt.. Lurer på om det er fordi jeg spiser mye. Har spist en del sjokolade pga cravings, men prøver å skjære ned på det nå. Jeg jobber 50% med barn, så beveger jo litt på meg, men har bekkenløsning og er utrolig sliten, så har ikke blitt mye trening ellers.. Jeg er 160 høy. Dette har jeg spist idag, vet ikke hvor mange kalorier det er.

frokost: En liten porsjon havregrøt med sukker, kanel og rosiner

lunsj: en halv porsjon thai red curry. En rute med sjokolade (altså en liten bit)

etter jobb: To grovbrødskiver med kremost, kalkunskinke og tomat. En kopp varm sjokolade. Et grønt eple

middag: Pasta med laks.

kommer sikkert til å spise en haug med mandariner og kanskje en yoghurt eller skive til før jeg legger meg..

Anonymous poster hash: 18236...caa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det hørtes for mye ut:) mange kan kanskje si dropp varm sjokolade og rutene med sjokkis, men det er kanskje ikke like lett når man har cravings. Hva og hvor mye man spiser avhenger jo også av hvor mye du beveger deg. Så kommer jo litt an på hvor mye du har forbrent i dag, men så lenge du spiser ren mat/frukt tenker jeg at det går helt fint:))

Anonymous poster hash: 85dcd...9c7

Skrevet

Synes heller ikke det høres mye ut.. Spiser nok like mye å vel så det, litt høyere enn deg da men.. Er mer bekymret om jeg får i meg nok enn om det er for mye.. Kiloene går av etterpå uansett;)

Skrevet

Jeg synes heller ikke dette høres mye ut.

Jeg spiser også havregrøt til frokost, og har nå kuttet ut sukkeret til fordel for friske blåbær - det kan anbefales! Er også veldig glad i varm sjokolade, men har sagt til meg selv at jeg ikke får drikke det mer enn en gang i uken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...