Ubon Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Hei Jeg lurer på om tidspunkt til å sette sprøyte, Må vi bestandig sette det sammen tid?
PrinsesseHengepupp Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Jeg skulle sette den mellom kl 17 og 21 tror jeg det var, men de har helt sikkert ulik praksis fra sted til sted, og kanskje fra gang til gang. Men det trengte ikke å være til samme tid hver dag. Det er EL-sprøyta som mååå settes til nøyaktig tidspunkt.
Ubon Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2014 Jeg skulle sette den mellom kl 17 og 21 tror jeg det var, men de har helt sikkert ulik praksis fra sted til sted, og kanskje fra gang til gang. Men det trengte ikke å være til samme tid hver dag. Det er EL-sprøyta som mååå settes til nøyaktig tidspunkt. Tusen takk PrinsesseHengepupp ( Oh så søt navnet ) EL-sprøyta er det Hcg hormone sprøyte? I min plan står det tid å sette sprøyte mellom 15 og 21.
PrinsesseHengepupp Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 Ja EL er eggløsningssprøyta, som inneholder Hcg. Den får du tidspunkt for når du har vært til kontroll. Og da får du et tidspunkt som er helt nøyaktig, feks kl 23.00 eller 18.30. Det avhenger av når du får time til uttak/inseminasjon. Men menopur mener jeg du kan ta når det måtte passe, innenfor kl 15-21 som det står i planen, altså det går fint om du tar den 20.00 ene dagen og 16.30 dagen etter feks.
Ubon Skrevet 28. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2014 Jeg skal sette 112,5 ie i 6 dager. Så fikk jeg en 75 ie og en 600 ie. fra apoteket. De anbefaler meg å først bruke opp den 75 ie dosen også ta 37,5 ie fra 600 ie. Likevel første dagen min ved å sette sprøyte har allerede skjedd en meget dårlig dag for meg..for jeg har nettopp mistet væske som skulle bruke til å blande i menopur 75 IE!!! Da måtte jeg begynne med 600 ie i stedet for. Jeg lurer på om når en kjøpe 75 IE, Hvordan en pakning av 75 IE ser ut og hva inneholdet i denn pakningen? Jeg spør om dette fordi den 75 IE dosen fikk jeg bare en liten bok med en hettegladd med pulve og en ampull med væske fra apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå