Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #1 Skrevet 28. januar 2014 Sitter her og drømmer meg bort litt og planlegger litt for et sommerbryllup jeg skal i. Jeg er nygravid og førstegangs og litt ny på dette. Vi skal i et bryllup i slutten av juni og jeg vil da være 31 uker på vei. Jeg aaaner jo ikke hvordan jeg vil se ut på det tidspunktet og hvor stor magen vil være.. Jeg er en slank og ganske liten jente, (foreløpig) og vanligvis ville jeg valgt en kroppsnær pastellfarget kjole til et slikt sommerbryllup. Jeg kikket litt rundt og fant f.eks. denne som er en typisk kjole jeg kunne gått i som ikke-gravid: http://www.asos.com/ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Exclusive-Lace-Bodycon-Dress-With-Ribbon-Detail/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3532774&WT.ac=rec_viewed Blir det for voldsomt å velge en slik kjole i bryllup? Og kan jeg forvente at magen er så stor som hennes når jeg er rundt 31 uker..? Jeg har hennes kroppsfasong, bortsett fra at jeg sikkert er 20 cm lavere enn henne. Eller burde man heller velge en slik kjole: http://www.asos.com/ASOS-Maternity/ASOS-Maternity-Exclusive-Pleat-Front-Shift-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3657302&WT.ac=rec_viewed Denne kjolen ville jeg aldri kunne brukt som ikke-gravid for jeg ser for meg jeg ville druknet i den og den bare ville slengt rundt meg. Men den ser jo veldig fin ut på henne med magen. Og man føler seg kanskje ikke like i senter of attention.. Det jeg lurer på er altså: - Er det noe "normer" for dette med kroppsnære plagg og graviditet i ulike settinger? Kan det oppfattes vulgært..? - Følte du for å gå vekk i fra din vanlige klesstil med kroppsnære plagg for å skjule deg da magen ble stor? Dette er jo langt frem i tid så jeg må kanskje bare føle litt på det når det nærmer seg.. Anonymous poster hash: 2cbdc...8e6
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #2 Skrevet 28. januar 2014 Den første var fin, den andre var kjedelig for et bryllup du kan da fint ha kroppsnære kjoler som gravid, men jeg ville ikke gått med det om det "tyter" ut andre steder enn magen Anonymous poster hash: 55f82...1ad
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #3 Skrevet 28. januar 2014 Begge var veldig fine Anonymous poster hash: e6772...a49
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #4 Skrevet 28. januar 2014 hadde valgt den første. kunne fint ha gått med den både med & uten mage. gravid magen er en helt naturlig "ting" så det burde da folk "tåle" å se hadde valgt den jeg likte best & viste at jeg kom til å føle meg vell i Anonymous poster hash: 6a690...bb0
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #5 Skrevet 28. januar 2014 Jeg synes den første er nydelig og perfekt til bryllup:) Har vurdert den selv. Vis frem magen din, den er ho absolutt ikke drøy. Anonymous poster hash: 2dcc1...fdc
*Miss Marple* Skrevet 28. januar 2014 #6 Skrevet 28. januar 2014 Jeg syns den første var kjempefin og du kan godt bruke den i bryllup Den andre var også fin, men litt kjedelig kanskje.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #7 Skrevet 28. januar 2014 Det går helt bra så lenge man ikke har pupper på vift eller altfor lårkort. Anonymous poster hash: 1678e...591
smet Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Den første var kjempefin og perfekt til bryllup Eg er ikkje komfortabel i kroppsnære kjoler til vanlig, da magen er for valkete.. men når eg er gravid blir magen ei perfekt kule, og kroppsnære kjoler er penest. Tar eg dei lause kjolane ser eg ut som eit telt..
HvittHus Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Begge kjolene var nydelige, og den første var veldig pen. Men den var i polyester, og midt på sommeren kan det bli veldig varmt for en gravid kropp.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Takk for svar Jeg synes også den rosa var veldig fin og den er mye mere meg. Da gleder jeg meg til bryllup og ny kjole OG stor mage Bare jeg ikke ser ut som en hvalross innen den tid Hi Anonymous poster hash: 2cbdc...8e6
me_87 Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Visst du føler deg komfortabel i kroppsnær kjole så syns jeg du skal gå for kjole nr 1,du blir nok kjempe fin i den
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Jeg syns en kroppsnær kjole er mye finere enn en som henger rundt som et telt. Jeg har sett flere som har gått for en kjole med liv over magen og som har hengt rett ned fra magen, da ser man enorm ut, uansett hvor slank man egentlig er. Anonymous poster hash: dd0d1...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå