Happy18 Skrevet 28. januar 2014 #1 Del Skrevet 28. januar 2014 Vill gärna veta om ni är nöjda/missnöjda. Vi ska söka plats där till våran son och är tacksam för all information från er som har erfarenhet därifrån. Tack Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144115587-n%C3%A5gon-som-har-barn-som-g%C3%A5r-i-ringens-park-barnehage-eller-waldemars-barnehage-oslo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Del Skrevet 18. februar 2014 Hei, Min datter gikk der da den startet for to år siden. Vi var dessverre ikke helt fornøyd, men det kan skyldes at det var kaotisk i begynnelsen, alt ikke var på plass med rutiner osv. Positivt med flotte utearealer (særlig for de eldre barna), og den ligger skjermet til for trafikk. Negativt synes jeg det var at det var hele 14 barn på småbarnsavdeling på et ganske lite areal. I tillegg var den andre småbarnsavdelinga ved siden av, kun atskilt med en slags skyvedør (dvs nesten helt åpent mellom avdelingene). Ergo mange barn på lite plass... de har kule ting som sanserom osv, men hvor mye bryr de minste seg om dette?lite, for dem er trygghet og tilgjengelige voksne viktigst! Da ville jeg tatt en telefon og spurt om de ansattes bakgrunn, stabilt personale osv. Tenker at det sier mye om en barnehage og arbeidsmiljø, noe som igjen smitter over på miljøet for barna. Anonymous poster hash: e0e1f...195 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144115587-n%C3%A5gon-som-har-barn-som-g%C3%A5r-i-ringens-park-barnehage-eller-waldemars-barnehage-oslo/#findComment-146132397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Del Skrevet 18. februar 2014 Hei, Min datter gikk der da den startet for to år siden. Vi var dessverre ikke helt fornøyd, men det kan skyldes at det var kaotisk i begynnelsen, alt ikke var på plass med rutiner osv. Positivt med flotte utearealer (særlig for de eldre barna), og den ligger skjermet til for trafikk. Negativt synes jeg det var at det var hele 14 barn på småbarnsavdeling på et ganske lite areal. I tillegg var den andre småbarnsavdelinga ved siden av, kun atskilt med en slags skyvedør (dvs nesten helt åpent mellom avdelingene). Ergo mange barn på lite plass... de har kule ting som sanserom osv, men hvor mye bryr de minste seg om dette?lite, for dem er trygghet og tilgjengelige voksne viktigst! Da ville jeg tatt en telefon og spurt om de ansattes bakgrunn, stabilt personale osv. Tenker at det sier mye om en barnehage og arbeidsmiljø, noe som igjen smitter over på miljøet for barna. Anonymous poster hash: e0e1f...195 Dette gjelder waldermars barnehage:) Anonymous poster hash: e0e1f...195 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144115587-n%C3%A5gon-som-har-barn-som-g%C3%A5r-i-ringens-park-barnehage-eller-waldemars-barnehage-oslo/#findComment-146132404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå