Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #1 Skrevet 27. januar 2014 Igår ettermiddag fikk jeg en lysebrun utflod. Det var bare den ene gangen. Har så langt ikke hatt mer. Er i uke 8. Har fortsatt de symptomene jeg hadde i disse ukene som har gått. Hadde SA for noen mndr siden. Er kjempestressa nå, har ikke vondt eller noe. Men den lille utfloden var nok til at jeg er lei meg og bare venter på mer blod..kan ikke konsentrere meg på noe annet, har ikke lyst til å gå på jobb imorgen. Har en stressende jobb der jeg står og går mye. Er redd at jeg pga stress kommer å miste ... Tror dere det er grunn til bekymring? Bør jeg ta det med ro de nærmeste dagene? Ufff, så vanskelig dette ble.... 😔 Anonymous poster hash: 650d9...c04
Lovise83 Skrevet 27. januar 2014 #2 Skrevet 27. januar 2014 Of, kjedelig! Jeg ville prøvd å fått en tidlug ul, så slipper du å gå å uroe deg! Lykke til!
ellaaa Skrevet 27. januar 2014 #3 Skrevet 27. januar 2014 Får ikke UL nå men neste uke.. Må bare vente dessverre, ikke mye forståelse fra jordmor/lege... ;( HI
selma07 og engel Skrevet 27. januar 2014 #4 Skrevet 27. januar 2014 Ring sykehuset du hører til! De bør ta deg inn!!
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Hun er i uke 8, sykehuset tar henne ikke inn..
april2011mamma Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Jeg har hatt det samme idag og en gang før... Er i uke 9 nå... Jeg har mer lyserosa.. Men var hos jordmor idag og alt var fint og hun hørte det beveget seg der inne:-) Pust ut og prøv å ikke tenk på det, jo mer du tenker og stresser over det jo verre er det for kroppen... Vet det ikke er lett, nen tenk positivt:-) Legen får og kan ikke gjøre så mye nå så tidlig uansett... Men om du engste deg mye er kanskje tidlig ul godt for deg? Så vet du ihvertfall:-) Tvi tvi!! :-)
*ønskegull* Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Du kan bli henvist til ul på poliklinikken, men du trenger henvisning fra feks fastlege eller gynekolog. Da den første MAen min startet med blødning fikk jeg henvisning rett til poliklinikken. Men det var etter gyn.undersøkelse hvor han så at det så veldig dårlig ut. Edit: Du kan også selvfølgelig bestille privat uten henvisning. Det har jeg også gjort før jeg fikk henvisning til tidlig ul som en del av svangerskapet. Jeg har spottet og småblødd i dette svangerskapet men foreløpig ser alt ok ut (bank i bordet). Er 10+1 i dag. Endret 27. januar 2014 av *ønskegull*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå