Gå til innhold

Jeg er nygravid, men jeg klarer liksom ikke helt å forstå det :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5+5 uker, så det er ganske ferskt, men jeg klarer liksom ikke helt å innfinne meg med at det faktisk er en baby på vei inni der  :blink:

Jeg regner med at det endrer seg om dette går bra og magen begynner å komme  :tongue: Ikke for det, jeg tisser hele tiden, jeg er blitt ganske hormonell og har veldig vonde pupper.

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg. Er 11+2 og skjønner ikke hvordan det kan være noe der når jeg ikke kjenner noe til det :D

Skrevet

Jeg er 5+5 uker, så det er ganske ferskt, men jeg klarer liksom ikke helt å innfinne meg med at det faktisk er en baby på vei inni der  :blink:

Jeg regner med at det endrer seg om dette går bra og magen begynner å komme  :tongue: Ikke for det, jeg tisser hele tiden, jeg er blitt ganske hormonell og har veldig vonde pupper.

Flere som har det slik?

Om det er noe trøst, så er jeg i slutten av 2 trimester og skjønner fortsatt ikke at jeg er gravid.. 

Anonymous poster hash: 634b0...372

Skrevet

Samme her. 5+3, og begynner å lure på om det bare er innbilning. Må se på bilder av testene mine innimellom og minne meg selv på at jeg faktisk ikke har hatt mensen siden jul. :ler:

Skrevet

Er 7+4 og har det på samme måten. Har symptomer, har tatt to graviditetstester, gleder og bekymrer meg over den lille.. men samtidig er det litt vanskelig å tro på! Er det virkelig sant at det vokser en liten baby inni meg?! Surrealistisk tanke. Tipper det blir mer virkelig når magen begynner å vokse ;)

Skrevet

har det litt sånn og.. 12+1.. i begynnelsen har man jo kun de positive testene, og evnt symptom å lene seg på.. men ser på magen min i speilet hver dag, og både meg og mannfolket kan faktisk se en bitteliten forskjell allerede. imorgen er det tidlig ul, og da blir det hvertfall virkelig :)

Skrevet

Jeg har akkurat fått vite det og er 4+2 og det er vanskelig å forstå! Har sett på testene hundre ganger for å forsikre meg. Det er så rart å tenke på!

Og så vil jeg ikke være altfor glad for jeg er jo redd det skal gå galt. Men litt og litt forstår jeg det. Vanskelig å konsentrere meg på jobb når alt jeg kan tenke på er det lille fosteret som vokser i magen og håper at alt står bra til inni der.

Skrevet

Jeg har allerede vært på to ul og har fortsatt vanskelig for å forstå det :P 

Skrevet

Kan enda ikke tro at jeg ble gravid jeg og nå har jeg født barnet :)

Anonymous poster hash: 3f7be...d94
Skrevet

Helt uvirkelig! er 6+4 i dag 

Så utrolig koselig å se deg her Sokkedyret! Vi har jo vært i noen IKM-grupper sammen. Har lurt på hvordan det gikk med deg :) 

Skrevet

Helt uvirkelig! er 6+4 i dag

Så utrolig koselig å se deg her Sokkedyret! Vi har jo vært i noen IKM-grupper sammen. Har lurt på hvordan det gikk med deg :)

Hei! Ja vi har vært i noen grupper sammen ja :-) Her gikk det plutselig bra til slutt :-) Vi er så glad men det er så rart! Vanskelig å forstå at etter all denne tiden så har det plutselig skjedd.

Skrevet

Det er utrolig uvirkelig. Jeg klarer ikke å tro det. Har tatt vare på graviditetstesten min, og ser på den daglig. Har enda bilde av positiv test fra forrige svangerskap, og ser jaggu på det også. Selv om knerten nå er 3,5 år!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...