Apple80 Skrevet 27. januar 2014 #1 Del Skrevet 27. januar 2014 I det siste må jeg gi ham et glass sviskesadt og to beger sviskemos hver dag! Ellers bare gråter han hver gang han prøver å trykke og han sover nesten ikke på nettene. Skjønner ikke hvorfor han blir sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nodisc Skrevet 27. januar 2014 #2 Del Skrevet 27. januar 2014 Laktoseintoleranse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 29. januar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2014 Laktoseintoleranse?Hmm..jeg kan jo prøve å kutte ut melk noen dager å se om det hjelper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 29. januar 2014 #4 Del Skrevet 29. januar 2014 Det er verdt forsøket. Legger han på seg ift kurven sin? Ellers kan det være greit å droppe gluten for en periode også. Drikker han godt med vann? Mye fiber og lite vann=murstein :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2014 #5 Del Skrevet 29. januar 2014 Det var sånn vi fant ut at barnet har cøliaki... I tillegg til at det vokste lite. Anonymous poster hash: 228ee...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie (: Skrevet 29. januar 2014 #6 Del Skrevet 29. januar 2014 Prøvd malt eller eventuelt laktulose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 3. februar 2014 Han er stor og god og vokser fint. Men bestefaren har cøliaki.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elma82 Skrevet 8. februar 2014 #8 Del Skrevet 8. februar 2014 Spiser han banan? Snuppa her er kjempeglad i det, men får hard mage med en gang, dessverre... Her har yoghurt og pære hjulpet litt, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hringariki Skrevet 9. februar 2014 #9 Del Skrevet 9. februar 2014 I perioder med mye 1-årsgrøt har det vært full stopp her... bedre med 8 mnd-grøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 23. februar 2014 #10 Del Skrevet 23. februar 2014 Her hadde vi det samme i hele 2 mnd. Fra han var 8 mnd til 10 mnd. Hylte hver gang han bæsjet, og kom Stein harde klumper ut. Prøvde å kutte ut forskjellige ting, men ingen forskjell. Ringte legen også, men de kunne ikke gjøre noe. Måtte gi klyster 2 ganger så ille var det 👎 men plutselig gikk det over og vært fin siden. Når jeg tenker etter egentlig så begynte det da jeg sluttet og amme, og gav 2 flasker MME om dagen i stedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå