elibjo Skrevet 27. januar 2014 #1 Del Skrevet 27. januar 2014 Bare lurer på om noen har erfaringer med sjalusi/usikkerhet i forbindelse med sa. Kroppen min holder nå på å kvitte seg med restene av en BO, så jeg blør litt til ig fra, mye om nettene, og har tidvis store smerter. Alt dette regnet jeg med. Men så opplever jeg plutselig at jeg føler meg usikker på mannen min. Dette er helt grunnløst. Vi har vært sammen i ni år, og han har aldri gjort noe mot meg. Jeg stoler 100% på han. Men nå er det plutselig noe som gnager. Så jeg lurer på om dette kan være hormonelt, at det bare er mye forandringer i kjemien min nå. For hvis dette er tilfelle, så bør jeg jo vente litt med å ta det opp. Han oppfører seg ikke noe annerledes, så jeg er redd ar ingenting han sier vil få meg til å føle meg bedre. Og da er det vel bare tull å ta det opp nå og risikere å gjøre ting verre? Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144115346-hormonell-etterved-sa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå