Gå til innhold

Ler dere av slike vitser? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser.

Anonymous poster hash: a9e7d...bf2

Vitsene er med på å opprettholde fordommer.

Og de du kommer med her, er regelrett stygge.

Ta deg en bolle og slutt å ta alt så seriøst.

Smil og le, livet er herlig!

Anonymous poster hash: 58e4e...5d5

Jeg er generelt en positiv og smilende person, men vitser som opprettholder fordommer mot både mannen og ungen min greier jeg ikke ha noe til overs for.

Samme med nugattivitsen...æsj.

Jeg merker at jeg får masse fordommer mot mennesker som forteller denne type vitser. Jeg tenker at de er udannede og ganske trange i nøtta.

Det sier da heller mest om deg :) Humor er ikke i direkte sammenheng med utdannelse og intelligens. 

Begynte å skrive noe annet, så ser nå at det ble litt kronglete skrevet. Får ikke redigert. Du forstår sikkert.

Skrevet

Jeg ler av morsomme vitser og gode historier. 

Ingenting av det som har vært skrevet så langt i denne tråden er morsomt. 

Anonymous poster hash: 2918e...6ee
Skrevet

Den er ikkje morosam. Eg tåler godt grove vitsar om dei er bra, men denne er ikkje det. Den er på nivå med at eldste ler når ho seier bæsj..

Skrevet

Ja, jeg får være voldsomt krenket når noen forteller blondinevitser. Gud forby at vi skal vitse og le litt. Sikkert mye bedre å heller være voldsomt sint hele tiden.

Jeg er ikke sint, jeg poengterer at noen av vitsene er rasistiske og fremmer fordommer, og det liker jeg ikke.

Man kan fint vitse og le om andre ting. Men hey; det er jo ikke deg og dine det går utover.

Skrevet

Ja, jeg får være voldsomt krenket når noen forteller blondinevitser. Gud forby at vi skal vitse og le litt. Sikkert mye bedre å heller være voldsomt sint hele tiden.

Jeg er ikke sint, jeg poengterer at noen av vitsene er rasistiske og fremmer fordommer, og det liker jeg ikke.

Man kan fint vitse og le om andre ting. Men hey; det er jo ikke deg og dine det går utover.

Hvordan i all verden fremmer den første vitsen fordommer??

Har ikke de fleste afrikanere krøller og større lepper enn hva hvite Europeere har?

I motsetning er blondinevitser stuerene, selv om disse legger opp til at alle blonde er dumme. Ikke glem utrykket "blåøyd", altså at alle blåøyde er naive.

Disse to går utover meg, min mann og våre barn, uten at jeg tar meg nær av det. Så hårsår og tynnhudet er jeg ikke. Må være slitsomt å gå gjennom livet og bli krenket av alt og ingenting.

Skrevet

Har ikke de fleste afrikanere krøller og større lepper enn hva hvite Europeere har?

I motsetning er blondinevitser stuerene, selv om disse legger opp til at alle blonde er dumme. Ikke glem utrykket "blåøyd", altså at alle blåøyde er naive.

Disse to går utover meg, min mann og våre barn, uten at jeg tar meg nær av det. Så hårsår og tynnhudet er jeg ikke. Må være slitsomt å gå gjennom livet og bli krenket av alt og ingenting.

Jeg synes ikke blondinevitser er morsomme heller, om det hjalp deg noe.

Din mann og dine barn blir ikke diskriminert i hverdagen pga øyenfargen og hårfarge. Der ligger den største forskjellen, som man skulle tro var enkel å se.

Skrevet

Jeg synes ikke blondinevitser er morsomme heller, om det hjalp deg noe.

Din mann og dine barn blir ikke diskriminert i hverdagen pga øyenfargen og hårfarge. Der ligger den største forskjellen, som man skulle tro var enkel å se.

Hahaha :laugh:

Jadda... Du får lulle deg inn i den tankegangen igjen. Livet må være enkelt om man alltid har noe å skylde på.

Skrevet

Jeg ble egentlig mer pinlig berørt av å lese den der. Jeg kan le av humor basert på stereotyper som f.eks Russel Peters sin stil.

Hvorfor kom ikke eplet inn på nattklubben?

Fordi det sto en eplenektar i døren!

Hvorfor ble appelsinen til juice.

Den følte seg presset.

Badabum tssss...

Disse kan jeg le av! :D

Skrevet

Jadda... Du får lulle deg inn i den tankegangen igjen. Livet må være enkelt om man alltid har noe å skylde på.

Hvor skylder jeg på noen?

Sorry mac, men rasistiske vitser får meg ikke til å le. De gir meg en vond smak i kjeften.

Skrevet

denne liker jeg Vet du hvorfor negerne ikke kan kjøre fortere en 40km på moped?

Da får de leppa over hodet

Anonymous poster hash: d163f...b54
Skrevet

denne liker jeg Vet du hvorfor negerne ikke kan kjøre fortere en 40km på moped?

Hahahahaha, den lo jeg av og.

Anonymous poster hash: 28366...75d

Skrevet

Hvor skylder jeg på noen?

Sorry mac, men rasistiske vitser får meg ikke til å le. De gir meg en vond smak i kjeften.

Ingen av disse vitsene er rasistiske. 

Skrevet

Jo, det er de.

Skrevet

Jo, det er de.

Det er ikke rasistisk å påpeke at afrikanere har krøllete hår og store lepper, akkurat like lite som å påpeke at europeere er bleke eller har små lepper.

Skrevet

denne liker jeg Vet du hvorfor negerne ikke kan kjøre fortere en 40km på moped?

.

Jeg ler!! :-D

Anonymous poster hash: 97dfa...872

Skrevet

Synes flere av vitsene videre i denne tråden var langt verre enn den første og regelrett usmaklige. Min favoritt er enkel og grei og støter ingen i allefall... "Hørt om eplet som skulle på bar? Kom ikke inn, ble stoppa i døra av en eplenektar :D Så vidt jeg greier fortelle denne vitsen for jeg ler sånn :D Denne kan jeg sikkert fortelle til Indremisjonen også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...