Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #27 Skrevet 27. januar 2014 Jeg lo av denne jeg, selv om den egentlig var litt vel stygg: Hva er toppen av nytelse? Å dyppe snoppen i nugatti og løpe naken gjennom en barnehage.. Anonymous poster hash: 28366...75d
mamma_bergen Skrevet 27. januar 2014 #28 Skrevet 27. januar 2014 Jeg lo av denne jeg, selv om den egentlig var litt vel stygg: Hva er toppen av nytelse? Å dyppe snoppen i nugatti og løpe naken gjennom en barnehage.. Anonymous poster hash: 28366...75d Den var virkelig ekkel!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #29 Skrevet 27. januar 2014 Jeg lo av denne jeg, selv om den egentlig var litt vel stygg: Hva er toppen av nytelse? Å dyppe snoppen i nugatti og løpe naken gjennom en barnehage.. Anonymous poster hash: 28366...75d Den var virkelig ekkel! Enig. Fy f... Anonymous poster hash: 7678a...411
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #30 Skrevet 27. januar 2014 Enig med Jallow B. Ikke morsomt. Jeg ler av vitser om nonner, nekrofili, tamponger, halspastiller, hyssingstumper og Star Wars. Enig med Jallow B. Ikke morsomt. Jeg ler av vitser om nonner, nekrofili, tamponger, halspastiller, hyssingstumper og Star Wars. Fortell vitsene dine! Hva kan bli morsomt med en hyssingstump? Spent Anonymous poster hash: f3c0f...20d
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2014 #31 Skrevet 27. januar 2014 Nei jeg ler ikke av slike vitser. Men er de bedre enn svenskevitser eller blondinevitser? Ler dere av dem? Jeg jobber med flere svensker og vi har "konkurranse" om hvem som kan fortelle flest svenske- norskevitser i lunsjen og slikt Ja noen synes det er morsomt og tar ikke seg selv så høytidelig, men ikke alle setter pris på det.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. januar 2014 #32 Skrevet 27. januar 2014 Tråden er ryddet for krenkende utsagn, vis hensyn til at dette er et forum for foreldre til både barn og engler. UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #33 Skrevet 27. januar 2014 Jeg lo og syntes det var en morsom sammenligning. Jeg liker ikke rasistiske alvorlige utsagn, men i vitser syntes jeg man kan tulle. Man tuller jo ex med kvinnelige sjåfører, norsker/svensker, menn, rødhårede (rust i røret da de ble lagd) osv også. Jeg ler da også. Det er jo bare tull. Lighten up. Anonymous poster hash: 83e90...6e8
Elsker livet Skrevet 27. januar 2014 #34 Skrevet 27. januar 2014 Vemmes av alle vitseeksemplene i denne tråden. Men den første var minst ubehagelig, kanskje litt festlig.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #35 Skrevet 27. januar 2014 Hihi, syns den var morsom jeg Ikke noe jeg forteller barnet da. Anonymous poster hash: 58e4e...5d5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2014 #36 Skrevet 27. januar 2014 Ikke like morsom som denne: Hvordan få en neger til å slutte og hoppe i senga? Fest borrelås i taket! Jeg ler av alt som ikke burde les av, dessverre. Og denne typen vitser er langt i fra i verste kategori. Men hva jeg ler av, og hva jeg vil la barna mine få høre, det er milevidt fra hverandre. Anonymous poster hash: 3e161...e30 Syntes ikke HI sin vits var noe gøy. Men, det var ikke fordi at det handlet om en "neger". Jeg er ikke så politisk korrekt når det kommer til vitser. Og ser ikke helt poenget med det eller. Syntes den du skreiv var gøy. Også har jeg en som jeg synes er hysterisk morsom : A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone." Hahah Hahahaha Anonymous poster hash: 58e4e...5d5
MammantilNurket Skrevet 27. januar 2014 #37 Skrevet 27. januar 2014 Enig med Jallow B. Ikke morsomt. Jeg ler av vitser om nonner, nekrofili, tamponger, halspastiller, hyssingstumper og Star Wars. Enig med Jallow B. Ikke morsomt. Jeg ler av vitser om nonner, nekrofili, tamponger, halspastiller, hyssingstumper og Star Wars. Fortell vitsene dine! Hva kan bli morsomt med en hyssingstump? Spent Anonymous poster hash: f3c0f...20d Two pieces of string walk into a bar and the bartender looks at them suspiciously. He says "Sorry, boys, we don't serve your kind here." So the pieces of string walk out again. They're sitting in the gutter outside and feeling really thirsty when one piece of string says "Hey! I've got an idea to get me into the bar." So he starts twisting and turning, wriggling this way and that, pulling out a few threads here and there. His mate's looking at him and thinks he's gone completely nuts. Then the piece of string walks back into the bar. The bartender looks at him a little suspiciously again and says "Here, you're not a bit of string, are you?" The piece of string replies "No, I'm a frayed knot."
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. januar 2014 #38 Skrevet 27. januar 2014 Du veit at mye av det vi nordmenn mener er rasisme blir ikke sett på som det av utlendingene sjøl. De fleste mørkhudete jeg kjenner plages ikke av å bli kalt neger. Forskjell på å si neger og jævla nigger liksom. Vi gjør oss sjøl til større rasister enn vi egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #39 Skrevet 28. januar 2014 Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser. Anonymous poster hash: a9e7d...bf2
Jallow B Skrevet 28. januar 2014 #40 Skrevet 28. januar 2014 Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser. Anonymous poster hash: a9e7d...bf2 Vitsene er med på å opprettholde fordommer. Og de du kommer med her, er regelrett stygge.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #41 Skrevet 28. januar 2014 Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser. Anonymous poster hash: a9e7d...bf2 Vitsene er med på å opprettholde fordommer. Og de du kommer med her, er regelrett stygge. Ta deg en bolle og slutt å ta alt så seriøst. Smil og le, livet er herlig! Anonymous poster hash: 58e4e...5d5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #42 Skrevet 28. januar 2014 Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser. Anonymous poster hash: a9e7d...bf2 Haha, sexbombe Den var morsom! Anonymous poster hash: 28366...75d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #43 Skrevet 28. januar 2014 Jeg lo av denne jeg, selv om den egentlig var litt vel stygg: Hva er toppen av nytelse? Å dyppe snoppen i nugatti og løpe naken gjennom en barnehage.. Anonymous poster hash: 28366...75d Hva var morsomt med denne ? Var en grusom vits ! Anonymous poster hash: 1a631...b7f
Jallow B Skrevet 28. januar 2014 #44 Skrevet 28. januar 2014 Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser. Anonymous poster hash: a9e7d...bf2 Vitsene er med på å opprettholde fordommer. Og de du kommer med her, er regelrett stygge. Ta deg en bolle og slutt å ta alt så seriøst. Smil og le, livet er herlig! Anonymous poster hash: 58e4e...5d5 Jeg er generelt en positiv og smilende person, men vitser som opprettholder fordommer mot både mannen og ungen min greier jeg ikke ha noe til overs for. Samme med nugattivitsen...æsj.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #45 Skrevet 28. januar 2014 Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser. Anonymous poster hash: a9e7d...bf2 Vitsene er med på å opprettholde fordommer. Og de du kommer med her, er regelrett stygge. Ta deg en bolle og slutt å ta alt så seriøst. Smil og le, livet er herlig! Anonymous poster hash: 58e4e...5d5 Jeg er generelt en positiv og smilende person, men vitser som opprettholder fordommer mot både mannen og ungen min greier jeg ikke ha noe til overs for. Samme med nugattivitsen...æsj. Vitser gjør narr av alle, ikke bare "mannen og barnet ditt". Blondiner, rødhårede, gamle, unge, hvite, sorte, etc. Går nok fint, skal du se. Anonymous poster hash: 58e4e...5d5
Jallow B Skrevet 28. januar 2014 #46 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er generelt en positiv og smilende person, men vitser som opprettholder fordommer mot både mannen og ungen min greier jeg ikke ha noe til overs for. Samme med nugattivitsen...æsj. ---- Vitser gjør narr av alle, ikke bare "mannen og barnet ditt". Blondiner, rødhårede, gamle, unge, hvite, sorte, etc. Går nok fint, skal du se. Anonymous poster hash: 58e4e...5d5 I dette tilfellet gjelder det mannen og barnet mitt. Det er rasistisk. Du kan prøve å sno det til noe annet, men rasistisk er det.
MammantilNurket Skrevet 28. januar 2014 #47 Skrevet 28. januar 2014 Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser. Anonymous poster hash: a9e7d...bf2 Vitsene er med på å opprettholde fordommer. Og de du kommer med her, er regelrett stygge. Ta deg en bolle og slutt å ta alt så seriøst. Smil og le, livet er herlig! Anonymous poster hash: 58e4e...5d5 Jeg er generelt en positiv og smilende person, men vitser som opprettholder fordommer mot både mannen og ungen min greier jeg ikke ha noe til overs for. Samme med nugattivitsen...æsj. Jeg merker at jeg får masse fordommer mot mennesker som forteller denne type vitser. Jeg tenker at de er udannede og ganske trange i nøtta.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #48 Skrevet 28. januar 2014 Alle barna var smarte, unntatt Lasse, han manglet hjernemasse... osv. osv... Barn og voksne burde kunne gjøre forskjell på en vits. Ja, jeg kan le av sånne vitser, ikke altid. Hva med alle vitsene med NORDMENNENE i da? Vi burde forby alt av vitser siden en eller annen blir gjort narr av! Ned med humoren og vitsene! Anonymous poster hash: d2393...63d
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #49 Skrevet 28. januar 2014 Er ikke så høytidlig, og kan le av de fleste vitser om de er morsomme og gjerne tørre..) om det er om blondiner, svensker, tykke folk eller en neger er det samme. Er jo bare en vits. har jo ikke noe i mot folka . for det. Hva gjør du om du ser en neger som holder på å drukne? Hiver uti en kam og be han greie seg selv! Hva kaller du en pen dame i burka? Sexbombe! Eller han som var så liten at han trengte bare en boble i boblejakka si.. Hahaha ja jeg ler av sånne vitser. Anonymous poster hash: a9e7d...bf2 Vitsene er med på å opprettholde fordommer. Og de du kommer med her, er regelrett stygge. Ta deg en bolle og slutt å ta alt så seriøst. Smil og le, livet er herlig! Anonymous poster hash: 58e4e...5d5 Jeg er generelt en positiv og smilende person, men vitser som opprettholder fordommer mot både mannen og ungen min greier jeg ikke ha noe til overs for. Samme med nugattivitsen...æsj. Jeg merker at jeg får masse fordommer mot mennesker som forteller denne type vitser. Jeg tenker at de er udannede og ganske trange i nøtta. Det sier da heller mest om deg Humor er ikke i direkte sammenheng med utdannelse og intelligens. Anonymous poster hash: 58e4e...5d5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2014 #50 Skrevet 28. januar 2014 Jeg er generelt en positiv og smilende person, men vitser som opprettholder fordommer mot både mannen og ungen min greier jeg ikke ha noe til overs for. Samme med nugattivitsen...æsj. ---- Vitser gjør narr av alle, ikke bare "mannen og barnet ditt". Blondiner, rødhårede, gamle, unge, hvite, sorte, etc. Går nok fint, skal du se. Anonymous poster hash: 58e4e...5d5 I dette tilfellet gjelder det mannen og barnet mitt. Det er rasistisk. Du kan prøve å sno det til noe annet, men rasistisk er det. Ja, jeg får være voldsomt krenket når noen forteller blondinevitser. Gud forby at vi skal vitse og le litt. Sikkert mye bedre å heller være voldsomt sint hele tiden. Anonymous poster hash: 58e4e...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå