Gå til innhold

Ler dere av slike vitser? :/

Anbefalte innlegg

Gud skapte kvinnen fra livet og opp, men hvem skapte kvinnen fra livet og ned??? en Neger!hvorfor? Krøllete hår, store lepper og dårlig ånde

Var i en bursdag i helgen hvor et barn på 13-14 år satt å leste slike vitser. Absolutt alle satt å lo, og ville ha flere negervitser :o

Jeg er faktisk sjokkert! Var en som kommenterete at jeg ikke måtte være så seriøst av slike vitser og at det bare er morsomt. Men hva i alle dager, skal man lære et BARN at det er lov å si slik om mørkhudede, og i tillegg synes det er morsomt? 
Jeg synes dette var usmakelig! Finner det ikke morsomt en plass.. Men kanskje bare jeg som er litt overfølsom?

Anonymous poster hash: a278d...568
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144115307-ler-dere-av-slike-vitser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager å si det, men jeg begynte (desverre?) å le av denne. Den var litt morsom :P
Men jeg skjønner godt hva du mener. 
Får jeg spørre hvor i landet dere bor?

Jeg er fra nord, og har ganske høy terksel for å høre slike ting. Jeg er ikke fisefin, og enkelte ganger jeg jeg fint bruke neger, men passer på hvem jeg sier det til og i hvordan sammenheng. 

Anonymous poster hash: 46336...c85

Annonse

Jeg bor også i nord og det skal ekstremt mye til for å vippe meg av pinnen.

Men jeg ble ikke vippet av pinnen. Jeg syns bare den ikke var morsom (ikke pga at den kan for noen høres rasistisk ut) men den var ikke morsmom. Mer som kjedelig

Anonymous poster hash: b52d6...750

Ikke like morsom som denne:

Hvordan få en neger til å slutte og hoppe i senga? Fest borrelås i taket!

Jeg ler av alt som ikke burde les av, dessverre. Og denne typen vitser er langt i fra i verste kategori.

Men hva jeg ler av, og hva jeg vil la barna mine få høre, det er milevidt fra hverandre.

Anonymous poster hash: 3e161...e30

Jeg ler av alt som ikke burde les av, dessverre. Og denne typen vitser er langt i fra i verste kategori.

Men hva jeg ler av, og hva jeg vil la barna mine få høre, det er milevidt fra hverandre.

Haha

Anonymous poster hash: c8094...5b7

Haha, gud osm jeg ler! :D

Lo høyt av første vitsen også :P 

Anonymous poster hash: 7ac01...4c3

Annonse

Syntes ikke HI sin vits var noe gøy. Men, det var ikke fordi at det handlet om en "neger". Jeg er ikke så politisk korrekt når det kommer til vitser. Og ser ikke helt poenget med det eller. Syntes den du skreiv var gøy. 

Også har jeg en som jeg synes er hysterisk morsom : A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone."

Hahah :P 

Beklager å si det, men jeg begynte (desverre?) å le av denne. Den var litt morsom :P

Jeg er fra nord, og har ganske høy terksel for å høre slike ting. Jeg er ikke fisefin, og enkelte ganger jeg jeg fint bruke neger, men passer på hvem jeg sier det til og i hvordan sammenheng. 

Jeg er også fra nord, og terskelen min er høy, men ikke når det kommer til vitser som fremmer fordommer og hat mot mennesker.

Nei jeg ler ikke av slike vitser. Men er de bedre enn svenskevitser eller blondinevitser? Ler dere av dem?

Jeg jobber med flere svensker og vi har "konkurranse" om hvem som kan fortelle flest svenske- norskevitser i lunsjen og slikt ;) 

Jeg er også fra nord, og terskelen min er høy, men ikke når det kommer til vitser som fremmer fordommer og hat mot mennesker.

Hat?

Syntes ikke HI sin vits var noe gøy. Men, det var ikke fordi at det handlet om en "neger". Jeg er ikke så politisk korrekt når det kommer til vitser. Og ser ikke helt poenget med det eller. Syntes den du skreiv var gøy.

Også har jeg en som jeg synes er hysterisk morsom : A child molester and a little boy are walking in the woods. They keep walking further and further and it's getting darker and darker. The little boy looks up at the child molester and says "Gee mister, I'm getting scared." The child molester goes "You think you're scared kid, I have to walk out of here alone."

Hahah :P

Mener du at det er morsomt? Spesielt!!

Anonymous poster hash: 12b74...aa5

Hat?

Ikke denne spesifikt, den i HI var stygg og sprer fordommer.

Nei. Jeg synes bare sånne vitser generelt er kjedelige.

De er vel litt rasistiske men det ropes mye raskere om rasisme når det er mørkhudede. Jeg synes vitser om samer, nordlendinger også er kjedelig.

Gi meg heller en godt vits med et skikkelig poeng. Ikke billige som generaliserer en hel gruppe mennesker.

Anonymous poster hash: 634d5...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...