Gå til innhold

Nei nei:( OHSS Igjen....UL i morgen og mulig innleggelse....

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle

Jeg er så dårlig, kvalm, full av væske i buken og tungpustet. Veide meg i stad og gått opp 3-4 kg så det er vel noen liten væske i magen, ser ut som jeg er 6-7 mnd på vei.

Satt også inn 2 egg på lørdag, så om dette vedvarer og jeg blir gravid, kan jeg jo være gørrsyk lenge....

Noen gode råd?

Fortsetter under...

Jeg ble også overstimulert sist gang. Var akkurat på grensen for tapping...slapp dette. Hadde også satt inn to egg og det ene ligger og sparker fornøyd i magen. (Er 21+1 i dag).

Lykke til. Krysser fingrene for at dette går bra.

Annonse

Jeg ble innlagt grunnet overstimulering ved siste forsøk. Slapp å bli tappet, men lå inne i en uke. Fikk ikke drikke mer enn 1/2liter drikke i løpet av dagen og måtte holde meg unna vann.. :( (Saft, juice, faris ble anbefalt…) Fikk noe vanndrivene via veneflonen og ble fulgt godt opp på sykehuset.

Jeg er 36uker og 6dager på vei :) Spiren satt og nå venter vi snart en liten gutt! 

God bedring og masse lykke til!! :) 

Jeg ble overstimulert under mitt forsøk og fikk beskjed om at ble jeg verre var jeg sannsynligvis gravid ;) - og det stemte!

Overstinuleringen kan ofte bli litt verre av hcg. Trøsten er at da er man gjerne gravid. Jeg har et sprell levende barn som bevis :) husker jeg syns det hjalp med varme på magen. Verdt et forsøk med varmeflaske eller pledd? God bedring!!

Endret av Solstråle86
Gjest Gullebolle

Hei:) Litt treg på å oppdatere her.

Ja ble innlagt, og mistrives veldig masse! Lite søvn, sovet på dobbeltrom med ei veldig dement gammel dame som ikke skjønte at hun skulle ringe i snora stakkars, hun kavet og snakket hele natten, ropte om hjelp, og jeg måtte ringe på sykepleierene mange ganger. Jeg har også prøvd å hjelpe henne å spise når hun var redd for skiva:P Sliten og trøtt, men heldigvis skal jeg sove på pasienthotellet i natt og da får jeg forhåpentligvis fred! 

Ellers er formen bedre, får væske og vil så klart helst hjem, men legene ville ha meg en natt eller to til.....

Håper bare de små eggene nyter all hvilen og graver seg godt tilrette i livmora mi:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...