ØnskerBaby2012 Skrevet 26. januar 2014 #1 Del Skrevet 26. januar 2014 Noen som har erfaring med denne? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 27. januar 2014 #2 Del Skrevet 27. januar 2014 Bare prøvd den i butikken. Helt grei, men syns den var tung. Hadde nok ikke valgt den hvis den skulle brukes mye, eller jeg skulle ha den mye inn og ut av bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratosku Skrevet 3. februar 2014 #3 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg har prøvd den, og synes den var grusomt tung å trille og styre. Selv har vi Emmaljunga twin nitro og Mountain buggy Evolution duet? og er superfornøyde med begge vognene på hversine områder. I emmaljungavognen kan vi ha barna mot oss, men det kan vi ikke med mountain buggyen. Synes også at emmaljungavognen er lettere å trille på asfalt og på senteret, men er ikke særlig god på vinterføre. Der er Mountain buggyen helt SUPER! Synes emmaljungaen er ei lun og god vogn, og jentene har utrolig god plass i den. Har plass til hversin voksipose og tykke klær, og de er 2 år. Regner med at de kan bruke denne vogna enda en god stund. Mountain buggyen synes jeg er mye mer åpen, og føler ikke at barna sitter like godt og stabilt som i emmaljungaen. Også er det heller ikke mulig å sette opp fotbrettet, så dem ligger med bøy i knærne når dem sover (jeg liker ikke det, selv om barna ikke har klaget noe) Alt i alt er dette to supergode vogner, men til hversit bruk. Hvis dette er snakk om vogn til litt større barn vil jeg uten tvil gå for mountain buggyen, men om det er til små barn ville jeg gått for emmaljunga. Men det kommer jo også an på hva du ønsker å legge i en vogn, hvor mye den skal brukes og hvilke krav du har. Men en ting er sikkert, du kommer til å slite deg ihjel med carenavogna. Gjorde ihvertfall det med den jeg prøvde, og får vondt i meg når jeg ser andre som triller med dem Men det finnes mange supre vogner, og det er absolutt ikke sikkert at jeg har noen av de beste. Hadde en del krav da jeg skulle kjøpe vogn, men var ingen tvillingvogner som utfylte alle mine krav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammazilla Skrevet 7. juli 2014 #4 Del Skrevet 7. juli 2014 Skjønner ikke at folk syns den er tung å trille, jeg er kjempefornøyd og syns den er lett å manøvrere. Gode hjul og masse plass til begge to:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2014 #5 Del Skrevet 7. juli 2014 Eg har også denne, og dyttar glatt ei på 7 mnd og ei på 2 år 3 mnd opp bakkane her. Synes den er god å trille. Ei super vogn ift vårt behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå