Gå til innhold

Når kjente du liv i magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke helt sikker på hva det er jeg kjenner, men det kommer små "dunk", så det må vel være den lille? :-) Har ikke kjent dette før, er i uke 18+2 i dag :-)

Det er akkurat det jeg kjenner også :) Nå er det oftere i løpet av dagen :) Jeg er helt sikker på at det er nurket som turner litt...

I første svangerskap kjente jeg vel liv ganske sent, typisk uke 18 eller 19 eller så.

I andre og tredje fra ca 15 uker.

Nå i fjerde kjente jeg ingenting før i uke 19, men da ble det plutselig ganske mye liv å kjenne på....

Nå er jeg i uke 26, og har ikke kjent noe særlig bevegelser. Jordmor sa jeg burde kjenne bevegelser snart, og søndag som var er jeg sikker på at jeg kjente en del spark på morgenen. Nå er det tirsdag, og jeg tror ikke jeg har kjent noe mer. Morkaka ligger foran, men allikevel, jeg blir så bekymret. Jeg vil jo ikke at det skal være noe galt...

Jeg har ligget lenge nå og ventet og håpet på å kjenne noe, men ingenting. :-(

Annonse

Jeg er 15+0 i dag og har vært sengeliggende store deler av dagen. Merket flere lette fjær-aktige fornemmelser i magen i dag, og er veldig spent på om det er spark jeg kjenner. Er førstegangs, så har ikke noe å sammenligne med selv. Synes likevel at den fiskehale-beskrivelsen minner veldig. Det er veldig spennende og jeg gleder meg til å følge med utviklingen fremover for å finne ut om det er denne fornemmelsen som blir sterkere og faktisk er spark fra den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...