Gå til innhold

Jentenavn som ender med -lia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

MiniMuffin: Takk for svar! :) Amelia har vært på lista helt siden vi fikk førstemann for åtte år siden...

Er navnet i vinden for tiden? Mye brukt? Noen som vet?

Jeg kjenner ingen som heter Amelia. Har ikke hørt om noen som heter det heller faktisk. Det er et nydelig navn, og jeg hadde det på lista mi også, men vi får gutt :)

MiniMuffin: Takk for svar! :) Amelia har vært på lista helt siden vi fikk førstemann for åtte år siden...

Er navnet i vinden for tiden? Mye brukt? Noen som vet?

I fjor var det 75 som fikk navnet. Virker som det stiger ganske raskt, men er ikke veldig populært enda :)

I fjor var det 75 som fikk navnet. Virker som det stiger ganske raskt, men er ikke veldig populært enda :)

Hei igjen :)

Nå har jeg også vært og titta litt på navnestatistikken, på tabellen over jenters første fornavn... :) 

Amelia 75

Alma  123 (litt nedgang) - et favorittnavn... Lurer på hvor vanlig det ble i 2013... :P

Cecilia  17 (!) - fascinerende. Lite populært til og med med den vanlige skrivemåten...

Cornelia 60

Kornelia 21 (oppkalling)

Lilly 156 (veldig poppis)

Lilje 14

Mina 141 (poppis)

Tia 30 (oppkalling)

Ellers er mange av navna i tråden her ikke brukt i det hele tatt som første fornavn... ;) Herlig ;)

Annonse

Du kan selvfølgelig bruke dobbeltnavn på alle de navna du nevner. Noen fine kombinasjoner:

Alma Cornelia

Lilly Amelia

Lilly Cornelia

Alma Cecilia

Tia Cecilia

Lilje Cornelia

Mina Cornelia

Selv om jeg personlig synes Alma er definitivt finest alene. Vakkert navn!

Endret av MiniMuffin♥Liten i magen

Du kan selvfølgelig bruke dobbeltnavn på alle de navna du nevner. Noen fine kombinasjoner:

Alma Cornelia

Lilly Amelia

Lilly Cornelia

Alma Cecilia

Tia Cecilia

Lilje Cornelia

Mina Cornelia

Selv om jeg personlig synes Alma er definitivt finest alene. Vakkert navn!

Takk ;)

Skal sitte og leke meg litt med kombinasjonsmuligheter, og høre hva mannen sier... ;) Noen ganger tenker jeg at det er bra med to navn, andre ganger tenker jeg at det fort blir litt jålete... :P:)

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...