Gjest Gullebolle Skrevet 26. januar 2014 #1 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Satt inn egg i går, jeg pleier å bli veldig overstimulert, men denne gangen var det ingen væske i buken på innsettdag og jeg følte meg fin unntatt at jeg hadde diare. Vel i dag fortsetter diareen, jeg er også kvalm, vært litt småkvalm i noen dager, og vært dårlig i magen siden dagen før uttak egentlig, men trodde ikke det hadde med overstimulering å gjøre. I dag føler jeg meg enda verre enn i går, og mer stinn i magen, kan det plutselig begynne å komme væske i magen nå, eggløsningsprøyten ble jo satt på tirsdag...? Jeg har sikkert vært på do 40 ganger de siste 2 døgene, håper ikke det er negativt for festing av eggene.... Endret 26. januar 2014 av Gullebolle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144115030-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-form-og-d%C3%A5rlig-mage-satt-inn-i-g%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 26. januar 2014 #2 Del Skrevet 26. januar 2014 Jeg ble dårlig etter innsett, ca 5 dager etter uttak. Da kastet jeg opp og magen ble stor. Ble syk med en forkjølelse samtidig så hadde lett feber og, men det skyldtes vel forkjølelsen. Hadde innsett på dag 4 og da sa de ingenting om væske i buken eller str på eggstokker. Jeg fikk komme på en ul to dager etter innsett fordi jeg følte meg så dårlig og pga feberen. Da var eggstokkene 7 cm store og det var litt væske i buken. Jeg fikk en sykmelding og bare beskjed om å slappe av. Gikk fort over av seg selv. De sa det kunne blusse opp igjen om egget festet seg og jeg begynte å produsere hcg.. Jeg mistenkte at ting hadde gått veien da jeg hadde følt meg normal noen dager, men plutselig kjente press rundt blæren igjen og måtte opp og tisse på natten igjen. Testet positivt 13 dager etter uttak. Så du kan godt være litt overstimulert selv om det ikke har slått ut før nå. Jeg ble også lett overstimulert selv om jeg hadde veldig få egg, bare 5 ut og noen få igjen som var over/undermodne. Viktig å følge med på hvor mye du drikker ifht hvor mye du tisser. Følg også med på vekten. Og ikke nøl med å kontakte sykehuset/klinikken for å spørre om ting. Ps - lett overstimulering sies å være positivt for sjansene.. Stemte i hvert fall for meg Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144115030-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-form-og-d%C3%A5rlig-mage-satt-inn-i-g%C3%A5r/#findComment-146062173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 26. januar 2014 #3 Del Skrevet 26. januar 2014 Hvis du har hatt mye diaré over så lang tid ville jeg uansett ringt de og hørt.. Man mister jo mye væske da. Pass på å drikke mye. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144115030-er-s%C3%A5-d%C3%A5rlig-form-og-d%C3%A5rlig-mage-satt-inn-i-g%C3%A5r/#findComment-146062186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå