Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #1 Skrevet 26. januar 2014 Vi har stor stue/spisestue som er fryktelig lite møbleringsvennlig. Jeg har ommøblert jevnlig over et par år og nå tenker jeg å prøve å dele av litt slik at vi har en sofa stående mez ryggen ut i rommet... det er nesten det eneste jeg ikke har prøvd tror jeg.. jeg synes sofakroken ble veldig koselig egentlig men er ikke helt sikker på om jeg ønsker å sitte ved spisestuebordet og se en sofarygg?! Det er stor avstand så det er ikke det at man har sofaryggen i suppen heller, men... har tenkt litt på å ha en skjenk, bokhylle e.l. bak sofaen, men den må i så fall være smal for der er en dør også... puh Anonymous poster hash: f93a0...1b2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #2 Skrevet 26. januar 2014 Det finnes lange, men ikke brede "avlastningsbord" som passer langs baksiden av en sofa. Det kan være ganske fint, du kan ha bilderammer og lamper på bordet, og det vil dermed ikke føles som du stirrer på noen bakside. Anonymous poster hash: 61ef7...681
Light of my life Skrevet 26. januar 2014 #3 Skrevet 26. januar 2014 Syntes det kan være fint med sofa midt i rommet jeg, så fremt rommet er stort nok. Som annie over skriver, du kan jo ha et avlastningsbord med div på hvis du syntes det ser rart ut.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2014 #4 Skrevet 26. januar 2014 Jeg synes det er fint med møbler som deler et stort rom. Alt for mange møbelerer kun langst veggene. Det er nok bare uvant å se sofaryggen. Ofte blir det en bedre funksjon av rommet når man setter sofaen slik du beskriver. En smal sjenk (40 cm) mot sofa er kjempefint! Anonymous poster hash: afd5f...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå